Sesizarile si reclamatiile catre EUROINS Romania se pot transmite online
EUROINS România a implementat pe site-ul companiei o nouă aplicaţie prin intermediul căreia sugestiile, reclamaţiile sau sesizările clienţilor vor fi soluţionate mai rapid şi mai eficient.

„Suntem întotdeauna foarte atenţi cu mesajele primite de la clienţii noştri, fie că este vorba de reclamaţii, fie pur şi simplu sugestii. De asemenea, suntem conştienţi de importanţa unui feedback eficient în comunicarea cu asiguraţii noştri. Din acest motiv, am implementat o nouă platformă prin intermediul căreia mesajele venite de la clienţi sunt gestionate cu eficienţă şi rapiditate”, a declarat Iulius Alin BUCŞA, Director General al EUROINS România.

Acesta nu este primul pas făcut de companie în direcţia eficientizării comunicării cu partenerii şi clienţii săi. În 2011, site-ul www.euroins.ro a fost relansat într-o nouă formă grafică, mai prietenoasă şi mai uşor de utilizat pentru oricine vrea informaţii despre produsele sau activitatea EUROINS în România.

De asemenea, în 2011 compania a plătit daune în valoare de aproape 189 mil. lei (35 788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei în 2010 (38 297 de dosare). Datele reflectă o diferenţă de peste 6 mil. lei şi o creştere a daunelor plătite în 2011 de 3,3%.

EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete.

Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.