AXA Asigurari - prima companie internationala care se alatura programului Secunda - Viata
Compania AXA Asigurări îsi propune să redefinească standardele atât în domeniul asigurărilor, cât si în ceea ce priveste sustinerea cauzelor umanitare, si devine primul brand international care se alătură programului Secundă – Viată.

Programul Secundă - Viată este o premieră în România si reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de grupul Leo Burnett la initiativa publicatiei Gazeta Sporturilor. Secundă - Viată oferă companiilor care îsi fac reclamă TV posibilitatea de a sprijini direct cauze umanitare.

Mecanismul programului Secundă - Viată constă în cedarea contravalorii difuzării unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă - Viată, marcând implicarea acestora în sustinerea cauzei alese.

Prima cauză în slujba căreia s-a pus în valoare mecanismul Secundă – Viată este Fundatia Mihai Nesu. Spoturile AXA Asigurări care vor rula pe TV vor purta pe perioada campaniei logo-ul Secundă Viată pentru Fundatia Mihai Nesu. Contravaloarea unei secunde din fiecare difuzare se va duce către Fundatia Mihai Nesu.

”Se spune că onoarea nu îti este dată de ceea ce primesti, ci de ceea ce dai. De prea multe ori subestimăm puterea unui zâmbet, a unui cuvânt binevoitor sau al celui mai mic gest de a arăta că-ti pasă. Pentru noi este o onoare să participăm în acest proiect si să fim primii care si-au luat angajamentul fată de o cauză. Este un proiect inovator care se potriveste ca o mănusă valorilor noastre. Atât noi, cât si cei care au creat programul Secundă – Viată suntem antrenati într-o misiune de a proteja viata”, a declarat Violeta Ciurel, presedinte si CEO AXA Asigurări.

Pretul unei secunde difuzate la TV este calculat în functie de audienta reclamelor. Prin urmare, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei - Viată: cu cât mai multi oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea strânsă pentru cauza umanitară creste.

”Diferenta dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde si aceeasi variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru public, însă poate face toată diferenta pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci aprox. 3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este dat de audiente, uitându-se la reclame publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a afirmat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Grupul AXA este lider mondial în protectie financiară. Activitătile AXA se desfăsoară în diverse zone geografice, având operatiuni majore în Europa, America de Nord si zona Asia-Pacific. În anul 2011, veniturile Grupului au însumat 86,107 miliarde Euro.

AXA are operatiuni în America de Nord si în Asia încă de la începutul anilor ‘90. Astăzi, Grupul AXA este prezent în 58 de tări, pe toate cele 6 continente, având 101 milioane clienti, 163.000 angajati si 400.000 actionari individuali.

Pozitionarea “Redefinim / Standardele” reprezintă aspiratia companiei de a dezvolta relatii bazate pe responsabilitate si încredere, demonstrând deja potentialul de a deveni cea mai de încredere companie de asigurări la nivel mondial. În clasamentul „Top Global Brand 2011”, realizat de Interbrand, AXA a fost declarat brandul de asigurări numărul 1 în lume, pentru al 3-lea an consecutiv. În plus, AXA a fost declarată prima companie de asigurări pe plan mondial, atât în 2012, cât si în 2011, într-un clasament bazat pe valoarea primelor nete încasate, realizat de AM Best – agentie de rating recunoscută pe plan mondial, specializată în domeniul asigurărilor.

Grupul AXA s-a lansat oficial în România în mai 2011, decis să redefinească standardele si pe piata românească a asigurărilor. AXA Asigurări oferă clientilor săi o gamă largă de produse de asigurări de viată, atât pentru persoane fi zice, cât si pentru persoane juridice, incluzând programe de asigurări cu componentă de economisire si protectie, programe de asigurări pentru pensie, asigurări de sănătate si programe pentru educatia copiilor.