Campanie AXA pentru planul de protectie financiara garantata
AXA Asigurări lansează o nouă campanie care atrage atentia asupra unor fapte de viată pe care din păcate avem tendinta să le ignorăm. Pe parcursul vietii, nimeni nu are parte numai de momente frumoase. O asigurare de viată reprezintă exact acel element care ar putea să facă ziua de mâine mai bună si mai simplă pentru cei dragi, în cazul unui eveniment nedorit.

De cele mai multe ori, asigurarea de viată nu este pe lista de priorităti. Ne facem proiecte pentru viitor si alegem sa nu ne gândim la întâmplările nefericite prin care am putea trece, însă în cazul unui accident planurile noastre rămân doar pe hârtie, subliniaza oficialii AXA.

"Nimănui nu-i place să se gândească la situatii nedorite. Însă atunci când cei dragi nouă au de suferit  dintr-o astfel de întâmplare ne dăm seama că ar fi fost mult mai întelept să ne fi protejat din timp familia.Trebuie să ne gândim la cât ar fi de afectată familia noastră dacă, dintr-o dată, nu o mai putem sustine financiar. De unde ar  obtine banii necesari pentru un tratament, pentru facturile lunare, sau chiar pentru educatia copiilor? Am deveni o povară pentru ei? Acestea sunt probleme la care românii ar trebui să reflecteze. si acestea sunt problemele pentru care AXA are un raspuns: planurile de protectie garantată de AXA, la care poti atasa, pentru oricare membru al familiei, orice combinatie din cele 9 extra-optiuni de protectie disponibile în portofoliul AXA".

Este stiut că, anual, numai în urma accidentelor rutiere, 10.000 de români rămân cu dizabilităti si în incapacitatea de a-i proteja pe cei dragi, conform Asociatiei Victimelor Accidentelor de Circulatie. Un calcul simplu demonstrează că un efort financiar minim, sustinut pe termen lung, poate ajuta pe oricine să-si protejeze familia.

De exemplu, un tânăr în vârstă de 35 de ani, care nu va mai putea munci din cauza invaliditătii, va primi echivalentul a 33 de salarii medii nete pe economie (50.000 de lei), în urma semnării unei polite de viată de la AXA Asigurări pentru care trebuie sa plateasca suma de 573 de lei pe an. Acelasi tânăr va primi 10.000 de lei în cazul în care se va confrunta cu una dintre cele 32 de afectiuni grave acoperite de AXA, dar si până la 5.000 de lei în cazul în care va avea nevoie de o interventie chirugicală în urma unui accident. În plus, fiind vorba despre o asigurare de viată, în caz de deces, familia celui care a încheiat asigurarea ar primi suma de 75.000 de lei.

Prin campania de protectie lansată în septembrie, AXA Asigurări sustine Luna Constientizării Importantei Asigurărilor de Viată, o initiativa LIMRA (Life Insurance and Market Research Association), organizatie care în urmă cu nouă ani, a ales luna septembrie ca perioada în care oamenii din întreaga lume sunt invitati  să se gândească la  necesitatea unei asigurări de viată.

Grupul AXA este lider mondial în protectie financiară. Activitătile AXA se desfăsoară în diverse zone geografice, având operatiuni majore în Europa, America de Nord si zona Asia-Pacific. În anul 2011, veniturile Grupului au însumat 86,1 miliarde Euro. Activele aflate în administrarea AXA aveau o valoare de 1.065 miliarde de euro, la data de 31 decembrie 2011.

AXA are operatiuni în America de Nord si în Asia încă de la începutul anilor ‘90. Astăzi, Grupul AXA este prezent în 57 de tări, pe toate cele 6 continente, având 101 milioane clienti, 163.000 angajati si 400.000 actionari individuali.

Pozitionarea “Redefinim / Standardele” reprezintă aspiratia companiei de a dezvolta relatii bazate pe responsabilitate si încredere, demonstrând deja potentialul de a deveni cea mai de încredere companie de asigurări la nivel mondial. În clasamentul „Top Global Brand 2011”, realizat de Interbrand, AXA a fost declarat brandul de asigurări numărul 1 în lume, pentru al 3-lea an consecutiv. În plus, AXA a fost declarată prima companie de asigurări pe plan mondial, atât în 2012, cât si în 2011, într-un clasament bazat pe valoarea primelor nete încasate, realizat de AM Best – agentie de rating recunoscută pe plan mondial, specializată în domeniul asigurărilor.

Grupul AXA s-a lansat oficial în România în mai 2011, decis să redefinească standardele si pe piata românească a asigurărilor. AXA Asigurări oferă clientilor săi o gamă largă deproduse de asigurări de viată, atât pentru persoane fi zice,cât si pentru persoane juridice, incluzând programe deasigurări cu componentă de economisire si protectie,programe de asigurări pentru pensie, asigurări de sănătatesi programe pentru educatia copiilor.