Campanie promotionala MOL: pana la 55% reducere la achizitionarea de produse originale Gerber Bear Grylls si Fiskars

MOL România a lansat o campanie pentru perioada vară - toamnă 2013, în cadrul căreia oferă clienților produse dedicate activităților în natură și pentru amenajarea grădinii, la prețuri speciale.
 
“Din cercetările pe care le-am efectuat în rândul clienților noștri a reieșit cât de ridicate sunt așteptările acestora cu privire la produsele care să fie incluse într-o promoție sezonieră. Ca întotdeauna, le propunem acum o soluție unică pe piață: produse utile, de cea mai bună calitate și care se potrivesc cu destinațiile lor de petrecere a timpului liber. Este pentru prima dată când  produsele  marca Gerber Bear Grylls sunt disponibile pe întreg teritoriul României, în magazinele rețelei de benzinării MOL. Clienții noștri  pot cumpăra produsele incluse în campania promoțională cu o reducere de până la 55% față de prețurile recomandate”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

Pentru fiecare achiziție de minimum 25 de lei de carburant sau produse si servicii din magazin, clienții MOL România vor primi câte o etichetă. Etichetele aplicate pe cuponul promoțional pot fi utilizate pentru a obține reduceri de până la 55% la produsele Fiskars si Gerber din promoție. De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar.

"Suntem prima companie petrolieră din România care recompensează fidelitatea clienților prin intermediul unui program de loialitate: MultiBonus. Astfel, ne rasplatim clienții care ne rămân alături cu oferte unice și avantajoase, care să se ridice la standardele lor înalte", a subliniat Camelia Ene.

"Suntem foarte bucuroși să fim parteneri în derularea acestui proiect. Este pentru prima dată când uneltele de grădină Fiskars și foarfecii din sortimentul Fiskars Menaj, categorii active în piață de mai bine de 10 ani, sunt pezentate alături de produsele outdoor Gerber într-o campanie care prin anvergură, vizibilitate și acoperire teritorială ne permit să ajungem mai aproape de utilizatorii pasionați", a declarat Mihaela Vidan, Country Sales Manager Fiskars pentru România.

Ținând cont de specificul publicului țintă, mixul de canale media care susține campania promoțională din benzinării include: posturi TV centrale și locale, posturi de radio cu acoperire națională și locală, presă scrisă, publicații online, bloguri, site-uri de nișă și social media.