Mazda a vandut in Europa, in primele 10 luni din 2013, 125.362 de unitati

Mazda nu dă semne de încetinire, înregistrând în octombrie cea mai mare creştere în comparaţie cu alte mărci în Europa. Cu vânzări mai mari cu 55% faţă de cele din octombrie 2012, compania japoneză marchează cea de-a patra lună consecutivă de creştere cu peste 30%. În primele zece luni din 2013 constructorul de automobile a vândut 125.362 de unităţi, cu 16.3% mai multe comparativ cu perioada similară din 2012.   

Sosirea noii Mazda3 în showroom-urile din anumite pieţe a ajutat la mărirea performanţei în cazul altor două modele de nouă generaţie. Rezultatul a fost o creştere importantă în câteva pieţe cheie din Europa. Vânzările Mazda în Germania, de exemplu, s-au majorat cu 56% în octombrie şi sunt mai mari cu 11% până în acest moment al anului, pe o piaţă care s-a contractat cu 5.2% în 2013, comparativ cu 2012. Marea Britanie, de asemenea, rămâne un bastion al puterii pentru Mazda, cu o creştere de 47% în octombrie şi de 16.2% până în acest moment al anului. Pe pieţele scandinave vânzările combinate s-au majorat cu 54% luna trecută şi cu 58% în primele zece luni ale anului. Alte pieţe importante sunt cele din Spania şi Polonia, unde Mazda şi-a triplat vânzările în octombrie.      

Şi în România vânzările Mazda au respectat trendul crescător. După primele 10 luni, marca japoneză a totalizat 472 de autoturisme comercializate, mai mult cu 32% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, aceasta fiind şi una dintre cele mai mari creşteri pe segmentul autoturismelor de import.

Tehnologia SKYACTIV şi design-ul “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale noii generaţii de modele Mazda. Construite sub conceptul “Sustainable Zoom-Zoom”, aceste automobile combină design-ul neobişnuit de uşor şi economia impresionantă de combustibil cu o performanţă şi siguranţă excepţionale. Toate acestea alături de plăcerea de a conduce şi încrederea specifice Mazda. Procesele de fabricaţie inovatoare ale companiei, precum şi tehnologia avansată fac posibilă oferirea acestor automobile la preţuri rezonabile. Distincţiile obţinute de SUV-ul CX-5 includ Japan’s Car of the Year 2012-13, cel mai bun SUV, cel mai bun crossover, precum şi premii de mediu în Europa şi în lume. Mazda6 a fost denumită recent în Irlanda maşina de familie a anului 2014, este maşina anului 2013 în Elveţia şi se află printre cei trei finalişti la World Design Car of the Year 2013.

“Ştim cât de performante sunt aceste noi modele Mazda şi este recomfortant să vedem că mesajul nostru ajunge la clienţii din Europa, fapt demonstrat de vânzările record”, a declarat Phil Waring, COO Mazda Motor Europe. “Aşteptăm cu nerăbdare să aflăm cum vor evolua vânzările în lunile următoare, pe măsură ce Mazda3 va fi disponibilă în toate showroom-urile din Europa. Cred că va fi interesant”.