Goodyear continua să contribuie la impunerea etichetei europene pentru anvelope

Goodyear prezintă public, la salonul International auto de la Geneva - Geneva Motor Show, o selectie de anvelope pentru SUV, care prezintă cele mai înalte ratinguri conform noii etichete UE pentru anvelope. Marca Goodyear expune câteva anvelope pentru SUV, dar si din segmentul celor destinate masinilor de tip cross-over, incluzând aici anvelopa etichetată cu BA ce va echipa noua editie Nissan Qashqai 2014, o nouă formă de echipare pentru companie, precum si anvelopa Eagle F1 Asymmetric SUV cu un rating BB conform acestei etichete.

Implicarea constantă a Goodyear în implementarea etichetei este confirmată de noile sale succese în domeniu. Compania Goodyear a fost prima care a lansat un concept de anvelopă etichetată cu clasa AA si care a avut unul dintre cele mai bogate portofolii de anvelope etichetate de pe piată, doar într-un an si jumătate de la intrarea în vigoare a noii scheme de etichetare, în frunte cu recent lansata anvelopă EfficientGrip Performance destinată segmentului de vehicule mici si mijlocii, cu rating BB pentru majoritatea demensiunilor oferite.

Cu un rating ridicat conform noii scheme de etichetare atât pe segmentul de anvelope pentru vehicule mici cât si pe cel de anvelope pentru vehicule de dimensiunii medii, Goodyear îsi directionează acum atentia către piata de desfacere pentru anvelopele destinate masinilor de tip SUV si cele de tip cross-over, expunând la Geneva Motor Show anvelope SUV si cele de tip cross-over etichetate cu cele mai înalte grade.

Anvelopa EfficientGrip SUV este expusă la Geneva în dimensiunea 215/50 R17, prima din această gamă cu un astfel de rating conform noii etichete (BA). Aceste ratinguri de etichetare reflectă anumite beneficii cheie pe care anvelopa EfficientGrip SUV le oferă. Rezistenta scăzută la rulare, cu etichetarea B, precum si extinderea tehnologiei FuelSaving contribuie la reducerea pierderilor de combustibil si a emisiilor de CO2. Pentru aderenta pe carosabil umed, răsinile speciale pentru tractiune, dezvoltate de Goodyear pentru banda de rulare, asigură o aderentă sporită pe ud, care joacă, la rândul său, un rol important în oferirea unui rating A pentru aderenta pe carosabil umed, conform noii etichete UE pentru anvelope.

Sustinerea continuă de către Goodyear a noii sheme de etichetare prin dezvoltarea de produse cu rating ridicat este vizibilă si în cazul anvelopei pentru SUV, Eagle F1 Asymmetric SUV, etichetată în acest moment cu ratingul BB.

“Dezvoltarea de anvelope care sunt etichetate cu ratinguri ridicate la nivel european reprezintă, în ultimii doi ani de zile, o prioritate cheie pentru Goodyear”, a afirmat Michel Rzonzef, vicepresedinte al Consumer Tire Business în cadrul Goodyear EMEA. “Încă de la introducerea sa, noi am sprijinit ideea că noua etichetă pentru anvelope va juca un rol important în comertul cu anvelope si la nivelul deciziilor de achizitie de anvelope luate de consumatori, iar acest fapt a fost confirmat printr-un proces constant de cercetare initiat de noi. Desigur, suntem în situatia favorabilă de a livra anvelope echilibrate, care nu numai că sunt pe primul loc în privinta criteriilor etichetării, dar si în privinta celor 50 de criterii pe care le acoperă testele noastre interne, teste pe care le realizăm pentru a asigura livrarea unui produs de calitate”.

Cel mai recent studiu realizat de Goodyear a confirmat faptul că eticheta europeană joacă un rol important în procesul de luare a deciziilor de achizitionare de anvelope de către clienti, revelând faptul că, azi, 53% dintre distribuitori folosesc eticheta în argumentarea vânzărilor1 si că influenta asupra comportamentului cumpărătorilor în procesul achizitionării a atins deja o cotă de 36%.2
 “Actualmente ne extindem oferta si proiectăm tehnologiile avansate asupra pietelor care comercializează anvelope pentru SUV si pentru masini de tip cross-over”, a continuat Rzonzef.

“Este un segment privit ca o provocare atunci când este vorba de eficientă la nivelul consumului de carburant si credem că putem juca un rol important în schimbările ce se vor produce în acest sector, printre altele, si prin normele de etichetare europeană. Având în vedere că pietele de desfacere pentru anvelopele pentru SUV si cele pentru vehiculele de tip cross-over sunt în crestere, cererea pentru anvelope etichetate cu ratinguri ridicate pe acest segment de piată va creste si ea. Implicarea noastră în impunerea si implementarea noii etichete europene pentru anvelope si în colaborarea cu partenerii nostri OEM este clară si astepăm să anuntăm cât mai multe succese în acest domeniu în viitor.”

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 69.000 de angajati si îsi fabrică produsele în 52 de unităti de productie din 22 de tări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio si Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse si servicii de ultimă generatie care stabilesc standardul pentru tehnologie si performantă în această industrie. Fondată în 1898, inovatiile Goodyear au stabilit standardele automobilismului pentru mai bine de 100 de ani.