Pantastic Mobile - masina de livrare pentru Pizza Hut Delivery, in cadrul campaniei de promovare a noului Citan de la Mercedes-Benz

GolinHarris, alături de Mercedes-Benz si Pizza Hut Delivery, a lansat cea mai de încredere masină de livrare de pizza, Pantastic Mobile, în cadrul unei campanii de promovare a noului model Citan din gama Mercedes-Benz.
   
În perioada 25 noiembrie – 6 decembrie, utilizatorii care s-au înscris în aplicatia dedicată de pe pagina de Facebook a Pizza Hut Delivery au avut sansa de a câstiga zilnic pizza. De asemenea, la finalul concursului online organizat de GolinHarris, alături de Mercedes-Benz si Pizza Hut Delivery, unul dintre participanti a câstigat un test drive special cu Mercedes-Benz Citan. 

“Citan spune povestea profesionistilor mereu în miscare, care au nevoie de un partener de încredere în activitătile lor. Mercedes-Benz stie că oamenii au asteptări ridicate atunci când comandă mâncare si se asteaptă ca aceasta să ajungă în timp util si la cele mai înalte standarde de calitate. Prin campanie am vrut să demonstrăm că Citan poate fi partenerul ideal al tuturor celor care sunt în bussines-ul de food delivery si nu numai”, a declarat Ioana Lemnaru, Sales & Marketing Manager Vans, Mercedes-Benz România.

„La Pizza Hut Delivery, punem mare accent pe calitatea produselor noastre si pe faptul că întotdeauna comenzile primite de noi sunt livrate în maxim 30 de minute. Parteneriatul cu Mercedes-Benz Citan reflectă eforturile sustinute de a ne respecta promisiunile pe care le facem în fata clientilor nostri si, în acelasi timp, arată preocuparea constantă a echipei Pizza Hut Delivery de a-si îmbunătăti mereu serviciile în avantajul clientilor”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut Delivery.   

Portofoliul extins de clienti ai echipei GolinHarris permite dezvoltarea unor campanii integrate, în care sunt implicate în mod relevant două sau mai multe branduri care au un culoar de promovare comun.  Rapiditatea fiind una dintre valorile comune ale celor două companii, Pantastic Mobile a reprezentat vehiculul perfect pentru această campanie. Echipa GolinHarris a coordonat întreaga campanie, de la generarea conceptului, la implementarea si dezvoltarea aplicatiei de facebook si până la amplificarea în mediile traditionale.

GolinHarris Bucuresti este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Rosie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum ADC*RO, Cristal Festival, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.