Pepsi Ginga - bautura in editie limitata, inspirata din cultura si aromele exotice ale Braziliei

Pepsi lansează în editie limitată de vară Pepsi Ginga, noua bautură cu gust unic, surprinzător, si aromă de citrice, inspirată din cultura si aromele exotice ale Braziliei.

Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experientelor braziliene deschisă odată cu lansarea platformei globale Pepsi Footbal si a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro.

“Pepsi are o adevarată traditie a campaniilor cu origini în cultura pop, asa cum este si această celebrare de inspiratie braziliană a fotbalului si artei urbane. Ne bucurăm că le putem oferi si consumatorilor români noua aromă Ginga, prima editie limitată Pepsi lansată în România după anul 2007”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.

Editia limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0.33l, 0.5l si 1.25l si se va găsi pe piată în această vară.

PepsiCo este lider global pe piata de produse alimentare si băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. Activitătile principale ale companiei - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi Cola – realizează sute de produse alimentare si băuturi.