CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania, deschide un nou centru suport la Targu Jiu

Compania americană CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent în România, deschide un nou centru de suport pe piata locală, în orasul Târgu Jiu, aceasta devenind astfel cea de-a patra locatie CGS din tară, alături de Bucuresti, Brasov si Sibiu.

"Pentru CGS, această locatie din Târgu Jiu constituie o nouă etapă de dezvoltare, cum de altfel au fost, la rândul lor, fiecare dintre centrele deja existente în Bucuresti, Brasov si Sibiu. Ne-am orientat de această dată către o altă regiune a tării, dorind să diversificăm în ceea ce priveste piata muncii din care ne recrutăm angajatii si, în acelasi timp, pentru a sprijini o zonă în care sectorul privat este mai slab dezvoltat comparativ cu altele. Căutăm persoane care să facă fată exigentelor unei companii multinationale ai căror angajati relationează zilnic cu consumatori din România, Germania, Marea Britanie, Spania si alte tări din UE, precum si din SUA sau Canada. Testarea candidatilor este complexă întrucât trebuie ca angajatii să aibă un nivel foarte bun de cunoastere a limbii străine în care îsi desfăsoară activitatea si, în plus, în functie de fiecare job în parte, o persoană trebuie să aibă si cunostinte tehnice sau diferite aptitudini", a arătat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România.

În centrul de suport din Târgu Jiu, CGS va angaja pentru început cca 100 de persoane, pe multiple functiuni: joburile disponibile în prezent acoperă departamentele de resurse umane, administrativ, IT si consultanti suport clienti. "Avem criterii stricte de selectie, dar analiza noastră arată că în Târgu Jiu există forta de muncă pregătită corespunzător pentru pozitiile scoase la concurs. În conditiile în care piata muncii din Târgu Jiu va răspunde pozitiv nevoilor noastre de recrutare, numărul de angajati ai centrului de suport din localitate va creste", a precizat Vladimir Sterescu.

CGS furnizează companiilor solutii de outsourcing în 18 limbi străine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate de multe verticale de business. În România, activitatea CGS este organizată în patru centre, respectiv în Bucuresti, Brasov, Sibiu si- în curând- în Târgu Jiu. De la începutul acestui an, CGS a scos la concurs peste 350 de locuri de muncă, dintre care peste 150 în Sibiu, cca 100 în Brasov, iar în prezent- aproximativ încă 100 de posturi în noul centru de suport din Târgu Jiu.

Pentru noul său centru de suport din Târgu Jiu, CGS a închiriat un spatiu într-o clădire istorică pozitionată în centrul orasului, care în prezent este în curs de amenajare.

Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultantă, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.

CGS România acoperă întreaga gamă de servicii asociate activitătii de centru de suport: Suport Tehnic,  Externalizarea procesului operational (BPO),  Achizitia clientilor noi,  Customer Care, Fidelizarea & Retentia clientilor .

CGS Romania operează 24/7/365, oferind o serie de solutii de outsourcing în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajati în locatiile din Bucuresti, Brasov si Sibiu.