Cererea de aplicatii de business s-a dublat in domeniile manufacturing si auto, in primele 6 luni din 2014

Wizrom Software a înregistrat o dublare a cererii de solutii software din partea companiilor de manufacturing în prima jumătate a anului, pe fondul cresterii nevoii de viteză si acuratete în gestionarea comenzilor de la beneficiarii exporturilor românesti în străinătate.

Lunga perioadă de incertitudine economică ce a urmat crizei economice, marcată de stagnarea cererii interne, a generat efecte neasteptate în industrie. Obligate de stagnarea cererii interne, firmele de manufacturing s-au orientat către export, ceea ce le-a adus nu numai supravietuirea, ci si o neasteptată prosperitate. La pachet, a venit nevoia de aplicatii software cu care să gestioneze comenzile de la clientii din afară.

Cererea neobisnuit de mare de solutii software din partea sectorului manufacturing a generat o crestere de 5% a cifrei de afaceri a grupului Wizrom în primele sase luni ale anului, la 3,3 milioane de euro, estimarea pentru T3 fiind de asemenea optimistă.

„Această vară a fost marcată de o activitate foarte intensă, în sensul că pe lângă contractele de mici dimensiuni, am ajuns la o rată de mai mult de un contract de anvergură pe săptămână, un record absolut pentru ultimii sase-sapte ani. În general, un proiect de anvergură implică implementarea unei combinatii de solutii de tip ERP, BI, CRM, WMS, SFA si altele, în functie de solicitările clientilor”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General al grupului Wizrom, compania cu cel mai mare număr de clienti ERP în România.

Pe lângă manufacturing, al doilea segment care a contribuit la cresterea grupului de companii Wizrom a fost si este domeniul auto, unde competitia dintre dealerii si service-urile auto a generat o cerere de software de gestiune a bazelor de clienti, fără precedent. Motivul este evident: aplicatiile software ajută oamenii de marketing si vânzări, dar si pe cei din operational, să le ofere clientilor o experientă de calitate si să-i atragă cu programe de loializare.

Cresterea veniturilor si mentinerea ritmului de noi contracte se datorează si posibilitătii de licentiere de tip Software-as-a-Service (SaaS) în loc de sistemul de licentiere traditional, ceea ce permite defalcarea investitiei în rate lunare. În plus, se conturează si o tendintă interesantă în rândul managerilor care utilizează ERP:

„Am remarcat reorientarea utilizatorilor de ERP de la analiza istorică si de cuantificare la cea de predictie si organizare, pentru a creste eficienta companiei. Practic, managerii nu mai folosesc ERP doar pentru a măsura ce a fost, ci si pentru a eficientiza activitatea curentă si a planifica viitorul”, a explicat directorul general al grupului Wizrom.

Fondată în 1992, grupul Wizrom este una dintre companiile de top din România furnizând solutii ERP, de eficientizare operatională (trafic si logistică), BI, CRM si multe altele. Cu un total de 3.705 clienti activi si peste 33.000 de licente instalate la finele lunii iunie, Wizrom este în măsură să ofere cel mai bun software pentru orice tip de companie: de la solutii relativ simple pentru IMM-uri, până la solutii specializate pentru organizatii medii si mari ce activează în diferite verticale de piată precum vânzări engros si distributie, retail, productie, servicii, bănci, asigurări si auto.

Wizrom este un integrator de produse internationale de renume, furnizând servicii profesionale complete, inclusiv consultantă si expertiză în toate categoriile de business.

Grupul Wizrom si-a consolidat în ultimii ani prezenta si vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova si Bulgaria, demararea de proiecte cu clienti multinationali în Serbia si Ungaria, precum si crearea unei retele locale de parteneri certificati.