360 Quality Tests - program Goodyear pentru o mai buna informare a clientilor cu privire la beneficiile pe care le ofera produsele sale

Goodyear a introdus un nou program special proiectat pentru a oferi un sprijin mai bun consumatorilor atunci când decid ce anvelopă să cumpere. Noul program 360 grade Quality Tests este menit să informeze clientii asupra beneficiilor noii etichete UE pentru anvelope, dar  si a celor peste 50 de criterii nelistate pe această etichetă dar folosite de etichetă în procesul de evaluare a calitătii produselor pe care le livrează pe piată.

“Goodyear a sprijinit  si continuă să sprijine în mod direct  si deschis noua schemă de etichetare UE pentru anvelope,  si a face pa si majori în vederea creării de noi oportunităti  si mijloace prin care consumatorii să înteleagă cât mai bine un produs care s-a aflat până acum într-un con de umbră, în afara spectrului lor de interes”, a spus Hugues Despres, Brand Director la Goodyear EMEA. “Sunt deplin încrezător că fiecare client va găsi noua etichetă UE pentru anvelope deopotrivă utilă  si informativă  si va considera că aceasta este un pas important în directia corectă. Dar noi, cei de la Goodyear, dorim să mergem chiar mai departe. Credem că această etichetă nu oferă o privire pe deplin echilibrată asupra performantei pe care produsele noastre o livrează  si că, prin centrarea doar pe cele trei criterii furnizate de etichetă, nu dăm toate informatiile de care consumatorii au nevoie pentru a putea duce la bun sfâr sit procesul lor de achizitie. Noul program 360 grade Quality Tests este răspunsul nostru la această nevoie.”

Informatiile pe care le vom livra către consumatori prin programul 360 grade Quality Tests vor include informatiile livrate prin intermediul noii etichete UE pentru anvelope, precum  si informatiile oferite prin cele 15 criterii cheie de performantă testate de majoritatea revistelor de specialitate din Europa, incluzând aici manevrabilitatea pe carosabil umed, manevrabilitatea pe carosabil uscat, frânarea pe carosabil uscat, aderenta în viraje, durabilitatea, nivelul zgomotului resimtit în interiorul ma sinii  si rezistenta la acvaplanare, dar  si informatiile livrate prin testarea produselor Goodyear din perspectiva a peste 50 de criterii de performantă.

"Noul program tinte ste să ofere o imagine echilibrată a anvelopei, luând în calcul trei surse cheie de informare,” a spus Despres. "La Goodyear, am luat în considerare, cu toată seriozitatea, ca atribute cheie ale performantei, aspecte precum tractiunea, stabilitatea la viteze mari, kilometrajul, rezistenta la acvaplanare în curbe  si linie dreaptă  si alte criterii, ce se nasc permanent din angajamentul nostru de a livra un produs de înaltă calitate, sigur pentru trafic  si prietenos cu mediul înconjurător. Programul se asigură de asemenea că fiecare client este bine informat când vine vorba de beneficiile pe care le livrăm prin produsele noastre. De exemplu, anvelopele de iarnă, în cazul cărora gradele de pe noua etichetă UE pentru anvelope nu sunt întotdeauna relevante, adaugă factori specifici pentru evaluarea performantei lor precum frânarea pe gheată, tractiunea pe gheată, manevrabilitatea pe zăpadă  s.a. ".     


Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are proximativ 69.000 de angajati  si î si fabrică produsele în 52 de unităti de productie în 22 de tări peste tot în lume. Cele două centre pentru inovare pe care le detine în Akron, Ohio  si Colmar-Berg, Luxemburg se luptă să dezvolte servicii  si produse de ultimă generatie care stabilesc noi standarde tehnologice  si de performantă în industrie. Înfiintată în 1898, Goodyear a stabilit, prin inovatiile sale, standarde în industria automotive pentru mai bine de 100 de ani.