Randament de 358% obtinut de castigatorul XTB Real Trading Contest

Real Trading Contest, concursul organizat de compania de brokeraj XTB România, a fost câştigat de un trader care a înregistrat un randament procentual maxim de 358% pe parcursul competiţiei.

„Dorim să felicităm toţi participanţii pentru interesul arătat concursului şi pentru rezultatele obţinute. Faptul că în timpul concursului numeroşi participanţi au atins randamente de peste 100% reprezintă o dovadă a rezultatelor pe care traderii le pot obţine dacă au acces la educaţie, la informaţii de actualitate şi relevante şi la servicii premium de asistenţă a clienţilor. Este o mare satisfacţie pentru noi să vedem că eforturile educaţionale ale XTB România se reflectă în succesul clienţilor noştri”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România. 

Câştigătorul, care a încheiat concursul cu un randament de 271%, a tranzacţionat perechi valutare, precum Dolar American – Yen Japonez, Euro – Yen Japonez, Euro – Dolar American, şi aur. Pentru performanţa sa, câştigătorul a primit un premiu net de 10.000 lei, bani pe care îi poate fie retrage din cont, fie folosi pentru tranzacţii viitoare. 

„Nu pot spune că am o strategie fixă de tranzacţionare; pur şi simplu studiez cu atenţie evenimentele macroeconomice şi politice înainte de a deschide o tranzacţie”, a declarat câştigătorul concursului, adăugând că „programele educaţionale ale XTB au fost foarte folositoare la început, când încă nu aveam experienţă, iar webinariile m-au ajutat să analizez mai uşor anumiţi factori care determină mişcări în piaţă".

XTB România investeşte anual 1 milion de Euro în programe educaţionale. Compania organizează săptămânal seminarii şi webinarii, pentru toate nivelurile, acoperind o arie largă de subiecte, de la analiză tehnică şi fundamentală până la gestionarea riscului. De asemenea, XTB este constant interesată de dezvoltarea unor instrumente de tranzacţionare accesibile. În acest sens, compania a lansat recent două noi astfel de instrumente, create special pentru a-i ajuta pe traderii fără experienţă. Primul dintre ele, xSocial, este o platformă de social trading, care le oferă traderilor oportunitatea de a învăţa prin urmărirea, copierea sau contra copierea unor strategii de tranzacţionare făcute publice de alţi traderi. Al doilea, Up&Down, este un instrument de tranzacţionare simplu, în cadrul căruia traderii au posibilitatea de a alege între două variabile, creşterea sau scăderea preţului unui bun tranzacţionat, într-un interval de timp predefinit.   

Peste 90% dintre clienţii XTB România s-au înscris în concursul desfăşurat în perioada 12 mai – 7 iunie. Toţi clienţii XTB România care aveau conturi reale cu un sold de cel puţin 2.000 lei puteau să participe, fără a fi nevoiţi să respecte alte condiţii, precum un număr sau volum minim de tranzacţii.