Grupul Ariston Thermo a intrat pe piata din America de Nord prin achizitia NTI

Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel global pe piaţa de echipamente destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră, a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni în cadrul NY Thermal Inc., unul dintre liderii din Canada şi Statele Unite ale Americii pe segmentul de profil. Compania furnizează echipamente atât pentru uz domestic, cât şi industrial, sub brandul NTI.

Cu o istorie de peste 40 de ani şi o prezenţă puternică în SUA şi Canada, NTI oferă o gamă largă de produse cu o eficienţă ridicată, compusă mai ales din centrale termice murale în condensare şi de pardoseală, atât cu funcţionare pe gaz, cât şi pe combustibil lichid. Compania se bucură de o poziţie de piaţă dominantă, susţinută mai ales de awarness-ul dobândit prin recunoaşterea ca furnizor de produse de calitate, fiabile.

Compania a fost înfiinţată de către Kevin Dennison, care va rămâne atât ca acţionar, cât şi în poziţia de CEO, cu rolul de a coordona dezvoltarea NTI în linie cu strategiile Ariston Thermo Group.

NTI are sediul central în Saint Jones, Canada, având 120 de angajaţi şi două unităţi de producţie. Compania este una dintre cele mai dinamice din industria de profil, înregistrând o creştere constantă şi semnificativă a business-ului, de cca. 20%, în medie, în ultimii 5 ani. În 2015, NTI a raportat afaceri de 42 de milioane de dolari canadieni (cca. 30 milioane de euro), în creştere spectaculoasă comparativ cu anul anterior.

Odată cu achiziţia NTI, Ariston Thermo penetrează piaţa Nord Americană, având ca scop atât întărirea poziţiei pe plan mondial, cât şi continuarea strategiei de dezvoltare.

„Scopul Ariston Thermo este să îşi continue dezvoltarea. Expertiza şi poziţionarea NTI – alături de calitatea managementului şi dedicarea angajaţilor – fac din această companie o adevarată referinţă pe pieţele din Canada şi SUA şi ne permit să intrăm în America de Nord, urmând să dezvoltăm proiecte comune. În plus, toate acestea sunt în linie cu strategia noastră de a deveni lider global pe segmentul soluţiilor eficiente energetic”, a declarat Paolo Merloni, Preşedintele Executiv al Ariston Thermo.

Ariston Thermo este unul dintre liderii mondiali în industria încălzirii şi preparării apei calde menajere. În 2015, Grupul a realizat o cifră totală de afaceri de 1,43 miliarde de euro şi a vândut 7 milioane de produse în peste 150 de ţări; are 6.700 de angajaţi în cele 54 de companii şi 6 reprezentanţe prezente în 34 de ţări şi 20 fabrici în 12 ţări. Grupul oferă o gamă completă de produse, sisteme şi servicii, în principal sub mărcile Ariston, Elco, Chaffoteaux, Atag Heating şi Racold. Angajamentul companiei Ariston Thermo faţă de eficienţa energetică este ilustrat de fluxul constant de noi soluţii bazate pe surse de energie regenerabilă, precum sistemele termice solare şi pompele de căldură, dar şi de îmbunătăţirea eficienţei produselor tradiţionale (cum ar fi centralele termice şi încălzitoarele de apă) şi investiţiile în noi proiecte pentru viitor. Obiectivul principal este reprezentat de oferirea unei combinaţii optime între confort, economie de energie şi grijă faţă de mediu.

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internaţional în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră

Angajamentul Ariston Thermo privind eficienţa energetică este exprimat prin lansarea constantă de noi soluţii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare şi pompele de căldură, precum şi prin îmbunătăţirea eficienţei produselor tradiţionale (boilere sau centrale termice), dar şi prin investiţiile în noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.