Zitec estimeaza venituri de 400.000 de euro din online marketing, in 2014

Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicatii online, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 400.000 de euro din servicii de online marketing, după o crestere de peste 30% înregistrată pe acest segment în 2013.

Potrivit estimărilor Zitec, în 2013, majoritatea companiilor locale au majorat bugetele alocate pentru campanii de online marketing si au vizat în special servicii SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), campanii Pay-per-Click (PPC), promovare în social media si e-mail marketing, iar această tendintă se va manifesta si pe parcursul acestui an.

„În 2013, clientii nostri au alocat un buget de peste un milion de euro pentru campanii de promovare în mediul online, în timp ce veniturile Zitec pe segmentul de servicii de online marketing s-au ridicat la 330.000 de euro. Pentru acest an, apreciem o crestere a veniturilor la peste 400.000 de euro, ca efect atât al majorării bugetelor de promovare din partea clientilor, cât si al atragerii de noi clienti”, a declarat Alexandru Lăpusan, CEO si Fondator Zitec.

Zitec oferă servicii de online marketing încă din 2005, si numără clienti dintr-o arie largă de domenii, de la retail, turism, fashion, evenimente si până la e-commerce, HoReCa sau business software.

Din punct de vedere al serviciilor furnizate către clienti, principala metodă de promovare solicitată si folosită de companii este SEO, urmată de campaniile Pay-per-Click si cele de newslettere.

„Chiar dacă se observă această segmentare în piată din punct de vedere al serviciilor solicitate, considerăm că trebuie folosit un mix de instrumente de marketing online, în functie de specificul fiecărei campanii, că nu există o retetă universală”, a apreciat Alexandru Lăpusan.

„Furnizarea de servicii de online marketing a venit ca un pas firesc în dezvoltarea Zitec, deoarece clientii care îsi dezvoltau platformele online cu ajutorul nostru implicit aveau nevoie si de vizibilitate în mediul online. Astfel, în prezent, suntem printre putinele companii locale care oferă întreaga gamă de servicii dedicate, de la găzduire si dezvoltare software la consultantă si nu în ultimul rând, branding si identitate vizuală”, a adăugat Alexandru Lăpusan.

Potrivit acestuia, un alt avantaj în furnizarea de servicii de online marketing îl reprezintă capacitatea echipei Zitec de a elimina orice probleme de ordin tehnic pe care companiile le pot întâmpina pe parcursul derulării unei campanii online.

În acest moment, echipa de online marketing a Zitec numără cinci membri, specialisti în marketing online, care sunt certificati Google AdWords si Google Analytics, si care au, în medie, o experientă în domeniu de peste 4 ani. Totodată, Zitec este o companie certificată Google AdWords din 2011, iar din 2013 este si agentie Google Enagage Platinum.