Social Responsibility Magazine - prima revista, print, de responsabilitate sociala din Romania

Pe 12 noiembrie 2014 se va lansa Social Responsibility Magazine, prima revista de responsabilitate sociala, in format print, din Romania. Evenimentul va avea loc la Hotel Novotel, in Bucuresti, iar invitatul special al evenimentului va fi Printesa Marina Sturdza.


Social Responsibility Magazine a aparut in mediul online in urma cu un an, in august 2013, fiind prima revista de profil din Romania care pune accent pe dezvoltarea conceptului de responsabilitate sociala la nivel de stat.

Formatul print al revistei va cuprinde categorii precum: Politic, Business, Social, dar si Out of the box, categorie dedicata celor care au un cuvant de spus in domeniul responsabilitatii sociale, dar nu sunt nici politicieni, nici oameni de afaceri, nici ONG-isti.

Nu in ultimul rand revista va avea si o rubrica speciala, marca Social Responsibility Magazine, care se numeste ”Omul care î?i face viitorul”, o rubrica dedicata oamenilor care creeaza si dezvolta proiecte de responsabilitate sociala si care isi propune sa descopere oamenii din spatele profesionistilor cu scopul de a le multumi in numele generatiilor care nu vor mai putea sa o faca fizic, dar care vor beneficia de efectele pe care le vor avea proiectele coordonate de ei.

Publicul tinta al revistei este reprezentat de politicieni, factori de decizie in structurile cheie ale statului, reprezentanti corporate care coordoneaza sau sunt implicati in implementarea strategiilor si campaniilor de Corporate Social Responsibility (CSR), voluntari, reprezentanti ai ONG-urilor care colaboreaza cu institutii ale statului sau cu organizatii private implicate in proiecte de responsabilitate sociala.

”In cadrul acestei reviste ne propunem sa va aratam o alta fata a Romaniei, o tara care are potentialul de a se dezvolta pe termen lung si care are si resursele necesare pentru a pune in aplicare proiecte durabile. Ceea ce cred ca ne lipsea este un loc comun de dezbatere si analiza a principalelor probleme actuale si a riscurilor cu care s-ar putea confrunta Romania pe termen lung, iar golul acesta incearca sa il umple Social Responsibility Magazine. Va astept la eveniment pentru a descoperi impreuna care sunt oamenii si proiectele pe care se poate baza Romania pe termen mediu si lung”, a declarat Diana Serban, fondatoare si CEO Social Responsibility Magazine.

Invitatul special din cadrul evenimentului de lansare a revistei va fi Printesa Marina Sturdza care se afla si pe coperta primului numar si care va sustine un scurt discurs legat de oportunitatea accentuarii dezvoltarii durabile pentru bunul mers al societatii romanesti plecand de la proiectele pe care dumneaiei deja le sprijina in Romania.

Social Responsibility Magazine, realizata in format print impreuna cu publisherul B4B Development Solutions, isi propune sa antreneze atat sectorul privat, sectorul public, cat si societatea civila in dezbaterea problematicii si dezvoltarea conceptului de responsabilitate sociala. Revista are scopul, pe de o parte, sa aduca in fata mediului politic conceptul de responsabilitate sociala, cu scopul de a facilita dezvoltarea lui la nivel de stat, iar pe de alta parte, sa creeze un dialog coerent intre companii, societate civila si stat in ceea ce priveste implementarea initiativelor si a campaniilor de responsabilitate sociala.