Amway achizitioneaza brandul de bauturi energizante XS

Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, a achizitionat brandul de băuturi energizante XS®, co-fondat de David Vanderveen, un fost Întreprinzător Amway. Această tranzactie extinde raza de actiune geografică a brandului si promovează misiunea companiei Amway de sustinere a tinerilor antreprenori.

„Luând în considerare cercetările noastre, cel mai optimist grup privind antreprenoriatul este cel din care fac parte tinerii sub 35 de ani, grupul tintă al brandului XS. Asocierea celor două branduri, Amway si XS, va întări eforturile noastre viitoare si va crea oportunităti de afaceri pentru tinerii care aspiră la o carieră pe cont propriu”, declară presedintele Amway, Steve Van Andel.

XS a devenit cunoscut consumatorilor tineri prin intermediul petrecerilor de succes, promovând un stil de viată activ, precum si combinatia perfectă între muncă si divertisment - caracteristici care sunt din ce în ce mai apreciate de cei cu vârstă sub 35 de ani. Prin achizitionarea brandului XS, compania Amway va îmbogăti portofoliul său cu energia, autenticitatea si experientele trăite de consumatori , caracteristici care au făcut ca XS să fie un brand de succes, mentinând însă accentul pus pe promovarea constantă a spiritului antreprenorial.

Această achizitie creează o legatură directă între Amway si segmentul consumator de băuturi energizante care se dezvoltă  în mod rapid, extinzându-se de la 3,8 miliarde de dolari în 1999 la 27,5 miliarde de dolari în 2013, cu o estimare de crestere anuală de până la 13% până în anul 2018, conform companiei de cercetare de piată Euromonitor.

Amway a fost distribuitorul exclusiv  al  băuturilor energizante XS încă din 2003, iar de atunci si până în prezent, vânzările au crescut cu până la 150 milioane de dolari anual, cu o prezentă în 38 de piete la nivel global. În ultimul deceniu, Amway a înregistrat un succes deosebit prin promovarea evenimentelor si stilului de viată activ în piete-cheie, precum Japonia si America de Nord, unde jumătate dintre întreprinzătorii înregistrati în ultimul an au vârsta sub 35 de ani.

„Amway m-a determinat să încep această afacere cu 20 de ani în urmă si mi-a dat încrederea necesară pentru a-mi dezvolta propriul produs. Sunt onorat de recunoasterea primită prin încheierea acestui parteneriat cu Amway în vederea promovării brandului XS si sunt extraordinar de încântat cu privire la oportunitătile pe care le vom genera pentru tinerii antreprenori”, sustine David Vanderveen, Co-Fondator XS.

În urma acestei tranzactii, Vanderveen va ocupa functia de Vice-Presedinte în cadrul companiei Amway si Director General al brandului XS.

Amway este liderul mondial în vânzări directe, conform Direct Selling News Global 100, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii. În 2013, compania a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Mărcile Amway cu cele mai mari vânzări sunt reprezentate de vitaminele, mineralele si suplimentele alimentare NUTRILITE, produsele de îngrijire a pielii ARTISTRY si sistemele de tratare a apei, eSpring. Pentru mai multe informatii despre companie, vizitati globalnews.amway.com.

În 2001, s-a lansat XS ca sursa de energie în Laguna Beach, California prin băuturile gustoase, continutul fără zahăr si multitudinea de vitamine B. Asimilat în 2003 de către antreprenorii Amway, care s-au identificat cu spiritul antreprenorial si aventuros al lui Rich DeVos si Jay Van Andel, brandul XS va avea o contributie majoră la povestea de succes Amway.