Reteta Dragostei - proiect interactiv Carrefour

Între 13-24 februarie 2015, cu ocazia Zilei Îndrăgostitilor si de Dragobete, Carrefour îsi invită clientii să descopere reteta dragostei, oferindu-le sansa de a câstiga o excursie în doi la Venetia, dar si alte premii pentru cupluri. Pentru cei aflati în căutarea retetei dragostei, proiectul aduce oportunitatea de a cunoaste noi persoane, dar si de a te conecta automat pe baza produselor preferate de la Carrefour. Proiectul se adresează si cuplurilor deja formate, toti participantii putându-se conecta în aplicatie cu profilul de Facebook.

Reteta este simplă: accesarea site-ului Carrefour si crearea unui cont; descoperirea persoanei ideale pe baza produselor Carrefour alese, pentru cei ce îsi caută perechea, sau înscrierea produselor preferate pentru cei ce deja formeaza un cuplu; realizarea unei poze la panoul dedicat campaniei din oricare hipermarket Carrefour; încărcarea pozei în cont care înscrie automat participantii la tragerea la sorti pentru marele premiu, o excursie la Venetia, dar si pentru premiile secundare ce constau în telefoane Samsung Galaxy S5 mini pentru el si ea.

Reteta Dragostei este unul din proiectele câstigătoare din CompetitIAA4 unde echipe creative de studenti au propus solutii pentru partenerii IAA Young Professionals, printre care s-a numărat si Carrefour România. Reteta Dragostei este dezvoltată de Kubis Interactive si oferă o metodă alternativă pentru a sărbători Ziua Îndrăgostitilor si Dragobetele deopotrivă pentru cupluri si persoanele (încă) fără pereche.

”Am dezvoltat acest proiect pornind de la ideea că tinerii sunt întotdeauna la curent cu cele mai noi tehnologii si utilizează de cele mai multe ori solutii rapide si facile care să răspundă nevoilor lor.  Primăvara ne invită să ne bucurăm de dragoste prin sărbători traditonale, locale sau adoptate, oferindu-ne un prilej de a cunoaste noi oameni si de a ne bucura de persoana iubită. Venim astfel în întâmpinarea clientilor nostri cu acest proiect interactiv si distractiv, care le poate aduce un plus de premii atractive”, a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

Mai multe detalii despre proiect si despre mecanismul campaniei sunt disponibile pe www.carrefour.ro/reteta-dragostei .

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 170 de magazine dintre care 27 hipermarketuri 'Carrefour', 89 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 9 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.