Personajele Orange PrePay Millidge si Doig au atras 40.000 de filme primite in campania cu video generat de utilizatori

70 000 de dansatori, 40 000 de filme primite si cea mai vizionată reclamă din România pe Youtube în 2014 sunt doar câteva dintre rezultatele campaniei Orange PrePay  "Dansează cu Millidge si Doig" – prima campanie TV din România bazată pe continut video generat de utilizatori.

La finalul anului trecut, Orange i-a invitat pe români să danseze pe ritmurile Boop de Boop împreună cu personajele Millidge si Doig. Participantii aveau astfel sansa să devină vedete la TV în spotul Orange PrePay si să primească un bonus de 1000 MB internet pe mobil la viteze 4G. 70 000 de români cu vârste cuprinse între 8 luni si 84 de ani au răspuns invitatiei la dans. Spotul TV a înregistrat peste 2 milioane de vizualizări pe Youtube, fiind cea mai urmărită reclamă în 2014 în România. De asemenea, postările din cadrul campaniei au atins cifre record pe Facebook din punct de vedere al nivelului de engagement.

Campania s-a desfăsurat în perioada 11 noiembrie 2014 – 15 februrarie 2015, iar în afara puternicei componente de social media a fost sustinută si în mediile clasice de comunicare: TV, outdoor, online, print, radio, POSM. 

“Millidge si Doig au un număr impresionant de fani. Prin această campanie am vrut, într-un mod metaforic, să întoarcem lumina reflectoarelor către ei si să le dăm ocazia să urce pe scenă alături de personajele favorite. Numărul mare al celor care au răspuns cu entuziasm invitatiei, fie prin filmele trimise, fie prin reactiile din social media au contribuit la viralizarea rapidă a campaniei si ne-au arătat încă o dată cât de iubite sunt aceste personaje. Le multumim tuturor si-i invităm să urmărească în continuare surprizele pe care le pregătesc Millidge si Doig.” a declarat Monica Popescu, Head of Consumer Communication la Orange România.