Telekom Romania dezvolta proiecte digitale impreună cu trei agentii de online: iLeo, Interactions si Kinecto

Începând cu luna octombrie 2014, Telekom Romania dezvoltă proiecte si campanii de marketing digital împreună de trei agentii de online – iLeo, Interactions si Kinecto. Cele trei agentii vor oferi servicii de creatie online, vor asigura implementări si dezvoltări tehnice, optimizări de performantă si vor derula campanii specifice proiectelor digitale ale Telekom.
 
iLeo, Interactions si Kinecto au fost desemnate în urma unei licitatii la care au participat sase agentii specializate în servicii de comunicare online din România. Cei trei câstigători vor sustine toate liniile de business ale Telekom Romania – retail, portaluri de continut, website-ul telekom.ro – si vor oferi concepte creative si solutii diversificate pentru nevoile de business ale companiei, adaptate mediului online.

iLeo, în prezent, cea mai mare agentie digitală de comunicare din România,  face parte din Leo Burnett Group si este detinută în majoritate de către Publicis. iLeo oferă solutii de comunicare pe medii interactive împreună cu servicii de strategie de brand si solutii creative pentru mediile digitale. Agentia are experientă în comunicare online, CRM, performance marketing, social networks & influencers management, continut, tehnologie. De asemenea, iLeo este specializată în sectoare precum auto, financiar, FMCG, pharma, retail.

Interactions este o agentie de comunicare digitală, specializată în programe ample de eCRM. Expertiza Interactions include servicii creative, dezvoltarea de mecanici promotionale, programe de dialog cu consumatorii, social media, performance marketing si lead generation. În 2013, Interactions a fost desemnată Agentia Anului la IAB Awards România, iar în 2014 a devenit prima agentie românească premiată la IAB Mixx Awards Europe. Agentia este specializată în verticale precum FMCG, retail, ecommerce, finante si auto. Prin intermediul Mediapost Hit Mail, Interactions este detinută majoritar de către grupul La Poste.   

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitală din România. Începând cu 2013, Kinecto este parte din Isobar, o agentie digitală globală, care reuneste 3.700 de specialisti în birourile din 42 de tări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia si datele pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.
 
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de tări si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro  în anul financiar 2014 – mai mult 60% din această valoare în afara Germaniei.