Produsele Cosmetic Plant, in hypermarketurile Auchan

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producători autohtoni de produse cosmetice, si-a extins recent prezenta pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din România si a anuntat startul livrărilor către reteaua de hypermarketuri Auchan.

„Negocierile cu Auchan au început în vara anului trecut, iar produsele noastre au fost testate timp de sase luni în Drogheria Titan, aflată în galeria comercială a hypermarketului Auchan Titan din Bucuresti. Cum reactia clientilor a fost una pozitivă, la sfârsitul lunii martie am început livrările către toate cele 33 de hypermarketuri Auchan din tară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmatiilor sale, Cosmetic Plant livrează către Auchan 30 de produse din cele mai vândute game din portofoliul companiei: BIOLIV, Argan / Aloe, GreenStem, Q10 + ceai verde, Me&Mom, Cătină, Gălbenele si Gălbenele BIO.

„Produsele vor fi prezentate la raft în functie de structura existentă în raioanele de cosmetice din cadrul magazinelor Auchan. Majoritatea produselor livrate sunt destinate îngrijirii tenului, acestea fiind punctul nostru forte: creme antirid, creme hidratante si creme contur ochi, completate de lapte demachiant”, a mai spus Susana Laszlo.

Dincolo de cele 30 de produse pentru care s-a început deja livrarea către hypermaketurile Auchan, Cosmetic Plant va completa gama sortimentală prezentă pe rafturile magazinelor si cu produse sezoniere, cum este cazul celor speciale pentru plajă, pe timpul verii. De asemenea, lansările de noi produse vor fi un alt prilej pentru lărgirea gamei existente în magazinele Auchan.

Impact pozitiv în business

În ceea ce priveste impactul în business-ul companiei, reprezentanta Cosmetic Plant este de părere că parteneriatul cu reteaua Auchan va influenta în mod pozitiv cifra de afaceri a companiei în 2015.

„Suntem abia la începutul colaborării, însă experienta de până acum cu alti parteneri ne-a arătat că cele mai performante magazine sunt cele din Bucuresti, asa că si în acest caz ne asteptăm ca hypermarketurile Auchan din Capitală să contribuie cel mai mult la vânzările din retea”, a mai spus Susana Laszlo.

Lantul de hypermarketuri Auchan completează astfel lista partenerilor care vând produsele Cosmetic plant, precum Cora – România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, Plafar si alte magazine naturiste din tară. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern în tări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria si Ungaria.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiintată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experientă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărtite în 16 game sortimentale, grupate în functie de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solară, îngrijirea părului etc).

Acestea pot fi găsite în retelele enumerate mai sus, dar si în alte magazine naturiste din tară sau pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.