Carlsberg revine la sloganul Probably the best beer in the world

Carlsberg demarează o nouă campanie de comunicare prin care relansează cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”. Această repozitionare sintetizează relatia dintre istoria brand-ului si calitatea perfectionată în timp a procesului de fabricare a berii. Pioner în categoria „bere” încă din 1847, Carlsberg continuă să se ghideze după principiul fondatorului companiei, J. C Jacobsen, acordând o atentie deosebită calitătii berii, mergând până în cele mai mici detalii.

„Probably the best ca slogan, încă de la aparitia sa în 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci si o expresie intrată în constiinta si limbajul comun. Dorim să consolidăm aceste rezultate, care reprezintă de altfel visul oricărui brand – acela de a se impune atât de clar si stabil în mintea consumatorilor. De aceea, am decis să reintroducem sloganul care ne-a consacrat si care este atât de strâns legat de istoria si valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.

Pentru a evidentia revenirea la sloganul „Probably the best beer in the world”,  pe 18 aprilie s-a lansat si noul spot TV. Spot-ul îl aduce în centrul atentiei pe fondatorul companiei, J.C. Jacobsen, aflat mereu în căutarea unei retete perfecte a berii. Calitatea si gustul desăvârsit sunt principalele atribute atunci când vorbim de Carlsberg, oferind o experientă unică de consum, de la gust până la slogan.

Carlsberg continuă si directia de comunicare în ceea ce priveste fotbalul, o asociere ce durează de zeci de ani. Campania de comunicare « Join the Greats » merge dincolo de o platformă obisnuită de interactiune de tipul « câstigă un bilet la un meci ». Aceasta oferă fanilor adevărati oportunitatea de a avea parte de o experientă unică – de a juca un meci de fotbal, pe stadionul Anfield si de a cunoaste câteva din legendele FC Liverpool. Această activare locală face parte din campania globală « Join the Greats » prin care este pus în valoare parteneriatul dintre Carlsberg si FC Liverpool.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din România în anul 2001, iar în prezent detine o pozitie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o companie cu traditie în calitatea absolută si participând activ la crearea unor momente unice în viata consumatorilor.

Produsă după reteta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de piete din întreaga lume, România fiind una din pietele pe care această marcă este prezentă.

J.C. Jacobsen, fondatorul Carlsberg, s-a distins prin atentia la detalii. Dorinta lui a fost aceea de a fabrica berea perfectă, orientându-se după un principiu simplu: „calitate în tot ceea ce facem”. În 1875 a îmbunătătit calitatea berii prin descoperirea drojdiei pure, numită apoi Carlsbergensis, care a schimbat lumea berii pentru totdeauna.

„Lucrând într-o berărie, trebuie să ai un scop constant, indiferent de dorinta câstigului imediat: să ridici arta fabricării berii la cel mai înalt nivel, al perfectiunii. Astfel, atât berăria, cât si produsele sale se vor distinge si, prin exemplul lor, vor contribui la mentinerea procesului de fabricare a berii la un nivel înalt si onorabil”, J.C Jacobsen, fondatorul Carlsberg.