Marks & Spencer - 15 ani in Romania, sarbatoriti prin noi magazine si prin lansarea M&S Food

Marks & Spencer, unul din retailerii de top din Marea Britanie, aniversează 15 ani de activitate pe piata din România, una dintre cele mai importante piete de retail fashion din regiunea Balcanilor. În prezent, reteaua Marks & Spencer din România cuprinde un total de 6 magazine, 4 în Bucuresti, 1 în Constanta si 1 în Iasi. Compania comercializează sub branduri proprii articole vestimentare si accesorii pentru femei, bărbati si copii, precum si produse alimentare de calitate, realizate exclusiv pentru Marks & Spencer.

În luna mai, Marks & Spencer a deschis două magazine concept store în Bucuresti, în Plaza Romania si Mega Mall, cu suprafete de 1.600 metri pătrati, respectiv 1.650 metri pătrati, care au la bază cel mai nou concept de design al retailerului, creat special pentru a oferi clientilor o experientă deosebită de shopping, confort si inspiratie. În interiorul noilor magazine, Marks & Spencer a lansat, în premieră în România, sectiunea M&S Food care pune la dispozitia clientilor peste 600 de tipuri de produse alimentare unice, cu ingrediente de cea mai bună calitate, realizate în exclusivitate pentru Marks & Spencer.

Sorin Stancu, Country Manager Marks & Spencer Balkans: „Anul 2015 este unul special pentru Marks & Spencer pentru că aniversăm 15 ani de prezentă a brandului pe piata din România. În cei 15 ani am văzut piata de retail fashion evoluând, iar cresterea industriei de fashion ne-a oferit oportunitatea de a ne dezvolta si consolida prezenta pe piata locală. România reprezintă piata noastră prioritară în regiunea Balcanilor, iar strategia noastră pentru regiune este de a oferi experiente îmbunătătite clientilor nostri prin inovatii în colectiile vestimentare si prin noua ambiantă din magazinele noastre. ”

Cu ocazia aniversării a 15 ani, Marks & Spencer prezintă 15 lucruri interesante despre afacerile companiei în România: 

1. Primul magazin Marks & Spencer din România a fost inaugurat în data de 31 martie 2000, în Bucuresti Mall.

2. În 2013 M&S inaugura primul său magazin concept store din România, în City Park Mall Constanta, cu un design modern si captivant, menit să inspire si să încânte clientii.

3. De-a lungul celor 15 ani de activitate în România, angajatii M&S au oferit clientilor un total de 12 milioane de ore de servicii de calitate. 

4. În 2015, M&S relochează două dintre magazinele sale din Bucuresti pentru a oferi clientilor o experientă de cumpărături mai bună în spatii moderne si mai mari. În urma acestor relocari, numărul de angajati a crescut cu 20%.

5. Peste 2 milioane de clienti au cumpărat produse din magazinele M&S din România în ultimiii 15 ani.

6. Pentru a satisface mai bine preferintele individuale de stil ale clientilor săi, M&S a introdus în România sub-brandurile sale recunoscute la nivel international: în anul 2000 a introdus colectia per una care include tinute cu texturi si culori încrezătoare în stiluri contemporane; în 2004 a introdus colectia Autograph care include haine de designer la preturi accesibile, confectionate din materiale rafinate, de o elegantă minimalistă, iar în 2009 clientii s-au bucurat de colectia Indigo cu produse autentice denim si piese vestimentare ideale pentru un look casual.

7. Cele mai vândute produse M&S din colectia pentru femei sunt tricourile din colectiile de primăvară-vară – M&S vinde peste 31.000 de tricouri în fiecare an în România. 

8. În toamna anului 2014, M&S România era una dintre putinele piete internationale care a lansat în magazine colectia exclusivă Best of British. Colectia este realizată în parteneriat cu Consiliul de Modă Britanic si exemplifică mostenirea britanică în design si manufactură.

9. Cel mai popular articol vestimentar din colectia pentru copii este body-ul din bumbac natural – M&S a vândut anul trecut peste 7.000 de body-uri în România.

10. În septembrie 2014, M&S a lansat colectia de lenjerie intimă pentru bărbati David Gandy for Autograph, realizată în colaborare cu modelul David Gandy – lenjeria intimă de tip pantalon scurt a fost cel mai vândut articol în acel an.

11. M&S oferă o gamă extinsă de lenjerie intimă, în variate mărimi, stiluri si forme. Anul trecut M&S a vândut peste 7.000 de sutiene în magazinele sale din România.

12. M&S a inclus o serie de inovatii în colectiile sale de costume de baie pentru femei si bărbati pentru a oferi clientilor un confort maxim pe plajă sau la piscină. Costumele de baie ‘Tummy Control’ sunt concepute cu o întăritură ascunsă care ajută la modelarea subtilă a abdomenului, oferind mult-visata siluetă în formă de clepsidră. Costumele de baie cu inovatia Quick Dry Swim sunt realizate dintr-un material inovator care se usucă foarte repede. M&S a vândut anul trecut în România, peste 11.000 de piese din gama de costume de baie.    

13. În 2014, M&S România a lansat tehnologia sa inovatoare Insolia în colectia sa de încăltăminte, o inovatie care permite femeilor să rămână confortabile pe tocuri pe toată durata zilei.

14. În 2013, M&S România si-a adaptat colectia de jeansi prin inovatia Sculpt & LiftTM oferind femeilor un look demn de invidiat. Cusăturile curbate si pensele croite atent pun în valoare forma corpului, iar materialul rezistent si de calitate păstrează forma jeansilor timp îndelungat. 

15. Pentru a ajuta clientii să câstige timp, M&S a introdus în anul 2006 cămăsile pentru bărbati Quick Dry No Iron,  o inovatie inteligentă prin care materialul nu formează cute, iar datorită unui finisaj special al tesăturii, cămăsile nu necesită să fie călcate.

Marks & Spencer este unul dintre retailerii de top din Marea Britanie. M&S comercializează îmbrăcăminte si produse pentru casă de înaltă calitate, precum si produse alimentare de o calitate exceptională. Fondat în 1884, Marks & Spencer detine în prezent 850 de magazine în Marea Britanie si peste 480 de magazine la nivel international în 59 de tări din Europa, Orientul Mijlociu si Asia. 

Marks & Spencer este prezent în România din anul 2000 si detine un total de sase magazine: 4 în Bucuresti, 1 în Constanta si 1 în Iasi.