Paralela 45 lanseaza Blind Holiday, un nou concept de vacanta

Paralela 45 lanseaza astazi, 23 iulie, un nou produs. Blind Holiday este un concept nou pe piata din Romania si se adreseaza turistilor dornici de o experienta de vacanta diferita fata de ce au trait pana in prezent – acestia vor afla care este destinatia vacantei lor doar atunci cand vor ajunge in aeroport.

Timp de o saptamana, romanii vor vedea pe pagina de Facebook Paralela 45 o serie de oferte de vacante la preturi de 299, 399, respectiv 499 de euro/ persoana. Ofertele prezentate vor include numarul de nopti de cazare, numarul de stele pe care le are hotelul, tipul de masa, transportul cu avionul, transferuri, taxele de aeroport si intervalul de plecare. Data exacta de plecare o vor afla cu 48 de ore inainte, iar destinatia le va fi dezvaluita abia atunci cand ajung in aeroport.

„Am dorit sa aducem pe piata turismului din Romania un concept special pentru turistii deschisi catre nou, care vor sa traiasca si o experienta altfel. Practic iti cumperi o vacanta cu garantia si increderea ca se va ridica la nivelul asteptarilor tale, iar destinatia o afli cand ajungi la aeroport. Sunt sigur ca turistii romani vor aprecia o initiativa indrazneata. Vrem sa aratam ca putem oferi si pachete pentru turistii mai nonconformisti”, a declarat Alin Burcea, presedinte Paralela 45.

Ofertele Blind Holiday se adreseaza doar persoanelor cu varsta de peste 18 ani, iar plata se face exclusiv online. Repartizarea in cazul acestor vacante se va face in limita locurilor disponibile, in ordinea rezervarilor.

Paralela 45 activeaza de peste 25 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania, ce detine in prezent o retea nationala formata din 35 de agentii si aproximativ 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, chartere si bilete de avion, Paralela 45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Paralela 45 a fost votata timp de sapte ani la rand drept „Cea mai de incredere agentie de turism din Romania” conform studiului independent Reader’s Digest si a castigat in 2014 Trofeul Superbrands, recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes.