Cesarom lanseaza noua identitate de brand si pune accent pe flexibilitate, creativitate si profesionalism

Cesarom, membru al  grupului Lasselsberger si principalul producător local de plăci ceramice, anuntă finalizarea procesului de rebranding si dezvăluie noua sa identitate care promovează flexibilitatea,  creativitatea si profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.

„Decizia rebrandingului a avut la bază dorinta obtinerii unui brand dinamic, cu o arhitectură nouă, modernă, asociat cu imaginea unui produs fabricat în România care să convingă partenerii că produsele românesti Cesarom reprezintă solutia firească pentru amenajările rezidentiale, comerciale sau industriale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări si Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Odată cu rebrandingul, Cesarom îsi consolidează pozitia în fata publicului ca lider inovator într-o piată extrem de dinamică atât din punct de vedere tehnic, al pretului si mai ales estetic. Inspirată din cei peste 50 ani de experientă pe piata locală, noua identitate Cesarom mizează pe creativitate, profesionalism si flexibilitate, atribute distinctive ale acestui brand.

„Noua identitate doreste să transmită clientilor nostri faptul că cei 50 de ani de traditie au ca rezultat astăzi o întelegere profundă a necesitătilor pietei si a tendintelor în amenajare ale românilor”, a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a subliniat, de asemenea, că această experientă stă la baza portofoliului de produse Cesarom, creat în acord cu tendintele internationale, dar adaptat la exigentele pietei românesti în ceea ce priveste gama cromatică, finisajele plăcilor, motivele decorurilor.

În plus, prin rebrandingul recent finalizat si viitoarele campanii de promovare îsi propune să se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci si designerilor si arhitectilor care consiliază amenajările rezidentiale.

Cu această ocazie, compania reînnoieste si interfata site-ului www.cesarom.ro, oferind utilizatorilor o experientă online interactivă. Toate materialele de prezentare ale companiei sunt aliniate la noua imagine, astfel încât mesajul transmis să devină unul de impact, ce defineste trăsăturile noii imagini de brand – inventivitate, profesionalism si responsabilitate. 

Cesarom este unul dintre brandurile cu traditie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiti producători europeni si mondiali de plăci ceramice (gresie, faiantă, decoruri).

În prezent, capacitatea totală de productie din cadrul fabricii Sanex se ridică la peste 6,7 milioane de metri pătrati anual, Lasselsberger Ceramics România comercializând o gamă variată de modele de gresie, faiantă si plăci de decor.