Divertiland a lansat serialul online Care pe Care

Pornind de la promovarea si prezentarea atractiilor unice pe care le propune vizitatorilor, Divertiland, cel mai mare parc de distractii din România, a lansat în premieră pentru segmentul de leisure si entertainment mini-serialul “Care pe Care”, al cărui rol este să evidentieze modalitătile în care publicul se poate distra într-o zi de vacantă în oras.

Mini-serialul “Care pe Care”, regizat de Irina Grigore, se compune dintr-o serie de 8 filmulete, ale căror durată nu depăseste 2.5 minute si care prezintă pas cu pas competitia dintre Cristina si Andrei, doi tineri simpatici care se bucură de atractiile din cadrul parcului, implicându-se în cele mai interesante si amuzante probe, cu recompense si pedepse.

“Strategia de comunicare online si comunitatea construită, ce numără peste 340.000 fani ai paginii noastre de Facebook si peste 500.000 vizitatori unici ai website-ului nostru, ne-au inspirat în lansarea unui produs unic pentru ei, prin intermediul cărora să îi motivăm si inspirăm să vină alături de noi si în mediul offline. Aducerea comunitătii online în offline este una dintre preocupările actuale ale fiecărui brand si în viitorul apropiat vom lansa mai multe proiecte în această directie. Cristina si Andrei sunt două personaje în care ne regăsim cu totii, sunt doi tineri în căutarea distractiei aproape de casă si care se bucură de fiecare dintre atractiile oferite de Divertiland. Mai mult decât atât, Cristina si Andrei sunt si clientii nostri, care au devenit clienti fideli după participarea la acest proiect”, a declarat Irina Popescu, Marketing&Communication Manager, Divertiland.

Pe parcursul competitiei, Cristina si Andrei se întrec pe cele mai spectaculoase tobogane, caută comori ascunse în piscina cu valuri si pe râul lenes, se distrează în timpul lectiilor de surf, la bungee jumping sau la carturi. Recompensele constau în momente de răsfăt în fata unui cocktail sau relaxare la un masaj, însă nimic nu se compară cu alegerea pedepsei pentru cel învins.
 
Provocările pot fi urmărite atât prin cele două canale vizate, Facebook (https://www.facebook.com/DivertilandPark) si www.divertiland.ro, cât si prin intermediul canalului de Youtube al Divertiland.

Divertiland aduce pe piată o ofertă completă de petrecere a timpului liber, prin cele 22 de tobogane inedite pentru toate vârstele, singura piscină cu valuri si unica plajă cu nisip din Bucuresti, zonă specială pentru copii, cu piscină încălzită, structură de tip Bungee Dome si multe alte atractii, atât pentru cei mici, cât si pentru cei mari.

Amplasat în Militari, Divertiland este cel mai mare parc de distractii în aer liber din Bucuresti, care în prezent oferă piscine cu cea mai înaltă calitate a apei, tobogane, singura piscină cu valuri din Bucuresti, plajă cu nisip, singurul lazy river din oras, restaurante, pavilioane acoperite si zone speciale pentru copii.

În primele două sezoane si jumătate de operare, Divertiland a atras peste 250.000 de vizitatori din Bucuresti, orasele dintr-o rază de 120km, dar si din zone mai îndepărtate, precum Bulgaria.