Comunitatea Telekom Romania de pe Facebook a ajuns la 1 milion de fani

Telekom Romania anuntă atingerea pragului de 1 milion de fani pe Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate în rândul operatorilor telecom si printre cele mai mari comunităti construite în jurul brandurilor din România. Conform FaceBrands, Telekom Romania ocupă locul 2 în categoria IT&C.

Pagina oficială Telekom Romania (www.facebook.com/telekom.romania) a fost lansată pe 12 septembrie 2014, odată cu rebranding-ul comun COSMOTE Romania si Romtelecom, prin unirea paginilor de Facebook ale celor două companii.

În mai putin de un an, comunitătii Telekom Romania i s-au alăturat peste 230.000 de fani, ca urmare a campaniilor dezvoltate, dar si datorită interesului pentru continut axat pe informatii utile, sport si divertisment de calitate. Pagina de Facebook are si o sectiune de Forum unde utilizatorii pot scrie pentru a primi suport rapid pentru orice tip de situatie semnalată privind serviciile Telekom Romania.  

„Ne bucurăm să putem spune astăzi că am devenit cea mai mare comunitate de oameni pasionati de tehnologie, comunicare si inovatie. Practic, 1 din 8 utilizatori de Facebook din România este parte din comunitatea Telekom. Dar dincolo de aceste cifre, ceea ce contează cel mai mult pentru noi este ca oamenii să se identifice cu valorile brandului Telekom si să construim împreună o relatie solidă si de durată. Evenimentele în care brandul Telekom s-a implicat, concursurile pe care le-am organizat pe Facebook împreună cu partenerii nostri, toate au fost oportunităti prin care ne-am dorit să construim o relatie semnificativă cu membrii comunitătii noastre”, a spus Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.   

Printre proiectele cele mai apreciate si cu cele mai mari rate de implicare dezvoltate până la acest moment pe pagina de Facebook a Telekom Romania se numără campania de rebranding, campaniile de promovare a concertului Robbie Williams la Bucuresti, lansarea smartphone-ului iPhone 6 în oferta Telekom sau campania si concursul de Crăciun „Shareuieste fericit”.

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.