Noua identitate de brand 4AcePR - schimbarea identitatii vizuale si a strategiei de pozitionare a serviciilor

4AcePR, agentie de comunicare integrată cu peste 13 ani de experientă, anuntă finalizarea procesului de rebranding, noua identitate vizuală punând accent pe generarea unor contexte de comunicare inedite si livrarea unor solutii de comunicare si promovare “dincolo de limite”.

Rebrandingul realizat de agentia HIPPOS a avut la bază un audit intern si extern extins, iar pe baza insight-urilor primite de la echipă, clienti si parteneri a fost conturată noua identitate vizuală a 4AcePR,  alături de noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond Borders”.

Pozitionarea 4AcePR s-a construit pornind de la insight-urile des întâlnite în auditul extern – apropierea fată de client si nevoia unei îmbinări între creativitate si solutii extrem de aplicate, care depăsesc limitele PR-ului clasic, printr-o abordare orientată spre instrumente de marketing, dar mai ales spre consultanta de business. În acelasi timp, sloganul subliniază si know-how-ul extins la care agentia are acces prin apartenenta la reteaua internatională de agentii independente, PR Network.

“Cu o nouă identitate si o echipă de consultanti extinsă, ne propunem ca “dincolo de limite” să definească felul în care comunicăm si actionăm. Următorii ani vor marca consolidarea capacitătii de comunicare în domenii variate si accesarea unor piete externe la nivel de potentare a informatiilor si instrumentelor relevante pentru clienti si industrie. Totodată, cei 13 ani de experientă au o contributie majoră în crearea si implementarea unor noi proiecte de comunicare proprii – evenimente adresate comunitătilor active (studenti, antreprenori etc.) si campanii CSR.” declară Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.

Viziunea “dincolo de limite” a agentiei este transcrisă în resursele ample de timp si financiare alocate fiecărui proiect în parte pentru cercetarea brandului si a comportamentului consumatorului, cu scopul de a oferi solutii de comunicare specifice. Serviciile integrate (PR, BTL, online&social media, branding, design&productie) sunt cele care generează rezultate specifice, măsurabile, relevante si încadrate în timp, cu efecte directe nu numai asupra imaginii unei companii, ci si asupra dezvoltării business-ului.

Noua pozitionare se reflectă nu numai în varietatea de solutii de comunicare si promovare, ci si în tipologiile de clienti (de la sustinerea si lansarea unor antreprenoriate, până la proiecte implementate pentru companii multinationale), precum si în diversitatea domeniilor de comunicare.

De-a lungul celor 13 ani de activitate, 4AcePR a comunicat pentru peste 80 de clienti din domenii de activitate extrem de diversificate (farma&medical, electroIT&retail, constructii&imobiliare, educatie&cultură, lifestyle, FMCG, sport, auto&transporturi, HoReCa, sectorul public, entertainment, telecom, financiar, energie, branding personal etc.).

Noua identitate vizuală reprezintă prin simbolul grafic puternic îmbinarea între deschiderea fată de specificul fiecărui brand, abordarea curajoasă “dincolo de limite” în alegerea instrumentelor de promovare si pasiunea investită de echipă în implementarea fiecărui proiect. Noua arhitectură de brand este una vibrantă prin alegerea cromatică si armonizarea culorilor calde cu cele reci, subliniind atât rationalul cât si emotionalul din activitatea de zi cu zi a agentiei. Noua identitate a fost implementată si pe website-ul agentiei, www.4ace.ro, care reprezintă o îmbinare între portofoliul extins, proiectele actuale si viziunea asupra viitorului.