QuickMobile lanseaza magazinul international QuickMobileShop.com si externalizeaza operatiunile de service

QuickMobile, cel mai mare retailer de tehnologie din România, anuntă în această toamnă două mari proiecte: extinderea pe plan international, cu magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene, si externalizarea operatiunilor de service (reparatie/înlocuire) către service-urile autorizate de producători. Odată cu extinderea business-ului pe plan international, QuickMobile a lansat si platforma Service-Return.com, prin care clientii care solicită operatiuni de service o pot face simplu si rapid, oriunde din Europa.

Începând cu octombrie 2015, business-ul QuickMobile se extinde la nivel european, prin magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. În noul magazin international vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate în categorii precum telefoane, tablete, gadget-uri si accesorii. Preturile sunt exprimate în euro, contin TVA si taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internationali UPS, DHL si TNT, fiind disponibile două optiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare în 2-5 zile lucrătoare si cea express cu timp de livrare în 1-2 zile lucrătoare.

„După 10 ani de la înfiintare si după ce am reusit performanta de aduce în România toate produsele în acelasi timp cu lansarea lor pe cele mai mari piete internationale, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetătean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Externalizarea operatiunilor de service si lansarea platformei Service-Return.com

Odată cu noul shop international, QuickMobile anuntă si externalizarea operatiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internationali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clientilor care solicită astfel de operatiuni, QuickMobile lansează platforma internatională Service-Return.com.

Noua platformă este sustinută de o echipă de specialisti, care activează de peste 10 ani în domenii precum telecom, logistică internatională, servicii suport si IT, si care a identificat dificultătile cu care se confruntă utilizatorii când trimit telefoanele în service - drumul si timpul pierdut până acolo, taxele postale pentru curierat, faptul că nu primesc întotdeauna feedback imediat, durata extinsă a întregului proces, lipsa de transparentă a service-urilor respective.

Astfel, principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispozitia utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, si urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platformă sunt disponibile si servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate si garantarea unui termen de solutionare de maxim 5 zile lucrătoare.

Asadar, dacă un telefon cumpărat de la QuickMobile si partenerii acestuia s-a stricat, tot ce trebuie clientul să facă este să intre pe platformă online de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, smartphone) să deschidă o fisă de service, iar un curier international va veni la locatia indicată (acasă, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit si îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparatie. După efectuarea reparatiei, clientul primeste inapoi produsul tot prin intermediul curierului. 

”Era necesar ca extinderea europeană să vină la pachet cu externalizarea operatiunilor de service si lansarea unei platforme care să administreze toate solicitările clientilor nostri, deoarece este vorba de un proces mult mai complex”, a adăugat Tudor Tiboc.