Pepsi lanseaza un milion de doze cu design propus de consumatori

În această toamnă, Pepsi a lansat pe piata din România un milion de doze cu 3 designuri noi, realizate de 3 consumatori români în cadrul unei competitii desfăsurate pe www.acceptaprovocarea.ro. Concursul, parte din campania globală Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului să deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, într-o aplicatie specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai creative trei propuneri au fost produse în editie limitată si distribuite pe rafturile magazinelor la nivel national. Câstigătorii si autorii celor mai creative ambalaje sunt Octavia Furtună, Bogdan Ionut târu si Andreea Roxana Demeter.

„Pepsi este brandul care se reinventează mereu, iar prin campania globală Pepsi Challenge am propus si consumatorilor nostri să încerce experiente noi, să iasă din tipare. Una din provocările pentru ei a fost aceea de a crea un design cât mai original pentru dozele de Pepsi. Creativitatea si receptivitatea lor ne-a impresionat, iar cei trei câstigători se pot mândri cu rezultatul implicării lor multiplicat în cele un milion  de doze Pepsi, produse în editie limitată si distribuite în întreaga tară”, a spus Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

Criteriile de jurizare au presupus ca designul să fie cât mai creativ, original, iar ideea promovată prin el să se identifice cu personalitatea  Pepsi.

Campania Pepsi Challenge s-a desfăsurat în România pe parcursul a trei luni (aprilie, mai, iunie), timp în care fanii brandului au fost provocati să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, la nivel global. Sub hashtagul #pepsichallenge,  consumatorii din întreaga lume au fost încurajati să sfideze conventiile si să trăiască viata într-un mod diferit participând la o serie de provocări lunare si săptămânale, anuntate pe site-urile dedicate ale campaniei si pe retelele de socializare ale brandului atât la nivel local, cât si la nivel international.

Produsele PepsiCo sunt cumparate de consumatori din peste 200 de tări si teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste  66 miliarde dolari venit net în 2014 adus de un portofoliu de alimente si băuturi ce se completeză reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare si băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.