Depanero creste numarul de angajati cu peste 25% in 2015 si devine service autorizat pentru Toshiba si Medion

Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile, a devenit service autorizat pentru Toshiba si Medion. Astfel, produsele celor două companii vor primi ajustările, reparatiile si mentenanta de care au nevoie începând din această lună.

Cele două contracte ridică numărul brandurilor din portofoliul Depanero la 26 si vor spori volumul de reparatii cu peste 500 de produse în fiecare lună, depăsind 30.000 de echipamente.

“Prezenta noilor branduri în portofoliul Depanero este în acord cu planurile de extindere a numărului de parteneri si urmează, totodată, strategia companiei de a deveni jucătorul numărul unu în piata de service si reparatii electronice, electrocasnice si IT din sud-estul Europei”, spune Adrian Antohi, director general Depanero, mentionând că planul de extindere a numărului de parteneri vizează adăugarea a încă 7 noi branduri în portofoliu în următorul an.

Introducerea de noi branduri în portofoliu determină si cresterea numărului de angajati. De la începutul anului si până în noiembrie, numărul angajatilor Depanero a crescut cu peste 25%.

“Peste 60 de angajati s-au alăturat echipei Depanero de la începutul anului si până în prezent, numărul de salariati ajungând la 300. Avem în plan cresterea echipei cu 20 – 30 de angajati în următoarea jumătate de an, o dată cu intrarea noilor branduri în portofoliu”, mai spune Adrian Antohi.

Recent, Depanero a anuntat si schimbări la nivelul echipei de management, trei noi membri alăturându-se companiei în departamente cheie, precum Customer Experience, Comercial si Resurse Umane.

Depanero este un brand nou pe piata de service electro IT din România, sub care îsi desfăsoară activitatea cea mai mare firmă de service din România.
Compania Depanero are prezentă la nivel national, cu angajati proprii, acoperind aproape toate judetele tării. Cei 293 de angajati ai companiei au mii de ore de experientă de service si pregătire profesională, precum si mii de ore de relatii cu clientii acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosintă îndelungată, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici si mari etc.. Depanero oferă servicii de consultantă, diagnosticare si remediere rapidă a defectiunilor, atât pentru produsele aflate în garantie cât si pentru cele în post-garantie, pentru acestea din urmă oferind garantie la reparatie.

Brandul Depanero este prezent pe piata din România din 2014, odată cu rebranding-ul companiei Servskills, înfiintată în 2011. Depanero livrează lunar servicii de consultantă si reparatii pentru o medie de 30.000 de clienti.