Xerox isi extinde centrul de servicii pentru clienti din Oradea

Xerox isi muta centrul de servicii pentru clienti din Oradea intr-o cladire de birouri clasa „A”, pentru a raspunde procesului de crestere si pentru a satisface cerintele clientilor. Numarul de angajati ai centrului din Oradea a crescut de la 35 de agenti, la inceputul anului 2015, la peste 110 angajati, in prezent. Mai mult, compania va angaja inca 40 de specialisti, pana la finalul anului 2016.

“Datorita relocarii centrului din Oradea, compania va putea sa ofere un spatiu de lucru optim unui numar tot mai mare de angajati si va putea lua in calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a raspunde cerintelor clientilor”, a spus Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations in Europa, Orientul Mijlociu si Africa. “Scopul nostru este sa ridicam standardul in ceea ce priveste mediul de lucru la nivel global, angajatii nostri fiind cea mai importanta resursa.”

Noul centru este situat la al treilea etaj al cladirii de birouri Trade Center Oradea, numarul 28E, din strada Nufarului si beneficiaza de un amplasament usor accesibil, in una dintre cele mai importante cladiri comerciale din oras.

Centrul ofera servicii de customer care, atat proactive, cat si reactive, pentru clienti din industriile de telecomunicatii, turism si farmaceutice. Angajatii presteaza servicii pentru companii locale si globale, sunt vorbitori de romana, engleza, franceza, germana si italiana.

Pe langa cunostinte solide de limbi straine, candidatii care concureaza pentru posturile libere trebuie sa aiba abilitati de vanzare si negociere, competente de utilizare a sistemelor de operare ale clientilor si sa isi doreasca construirea unei cariere intr-o companie care ofera servicii la nivel global.

Xerox este prezenta in Romania de peste 45 de ani si este prima companie din tara care a furnizat solutii complete pentru optimizarea fluxurilor de documente, in birouri de toate marimile. Xerox este, in prezent, unul dintre cei mai importanti jucatori la nivel local pe segmentul serviciilor de management al documentelor si al proceselor de business si ofera companiilor si clientilor individuali solutii, echipamente si media de tiparire. Compania detine doua centre in Bucuresti, doua in Iasi, unul in Oradea si unul in Bacau, cu un numar total de peste 2.300 de angajati.

Xerox are peste 25 de ani de experienta in managementul relatiilor cu clientii, in numele clientilor sai. Compania proceseaza peste 2,5 milioane de interactiuni zilnic, in cele 160 de centre din intreaga lume.