Vanzarile Honda Trading Romania au crescut cu 59% in 2015

In 2015 vânzările Honda Trading România au crescut cu 59% fată de rezultatele înregistrate în 2014, pe fondul unei piete totale ce s-a apreciat cu 19%.

Ca o confirmare a evolutiei pozitive de la finele anului 2014, atunci când Honda Trading România a reusit să înregistreze prima crestere după cinci ani dificili pentru piata auto din România, rezultatele de la fnalul anului demonstrează o revenire accelerată pentru Honda.

Volumul total de 830 de unităti comercializate în 2015 reprezintă o crestere cu 59% fată de cele 523 unităti livrate în 2014. Cel mai popular model din gama Honda rămâne SUV-ul CR-V cu 295 de unităti, urmat de Civic 4D cu 244 de unităti si Civic 5D cu 191 de unităti.

SUV-ul CR-V înregistrează o crestere de 19% fată de vânzările din 2014, modelul beneficiind si de un facelift optic si tehnic aplicat în primăvara anului 2015. Printre noutătile principale aplicate noului CR-V se numără noul propulsor diesel 1.6 i-DTEC bi-turbo ce produce 160 CP si noua transmisie automată cu 9 trepte. În conditiile în care transmisia automată pentru noul CR-V a fost disponibilă abia din vara anului trecut, SUV-ul Honda are potentialul de a mentine cel putin aceeasi crestere în decursului anului 2016 gratie unei game complete de motorizări si echipări disponibile pe tot parcursul anului.

Versiunea Sedan a compactei Civic a avut cea mai spectaculoasă evolutie în gama Honda reusind să se impună ca o solutie populară în segmentul sedanurilor compacte cu motorizări pe benzină. Din totalul de 244 de unităti livrate, 186 de unităti au fost livrate prin intermediul programului Rabla. La nivel de gamă Honda a livrat un total de 281 de unităti prin programul Rabla, o crestere de 243% fată de 2014.

Un alt model care a primit un facelift anul trecut este Civic Hatchback a cărui vânzări au înregistrat o crestere de 19% gratie modificărilor de ordin optic si tehnic aplicate. În acelasi timp, Civic 5D a fost si primul model din gama Honda care a beneficiat de aportul noului sistem de infotainment Honda Connect bazat pe un sistem de operare Android.

„Cresterea vânzărilor din 2015 a venit ca urmare a unei strategii de piată adaptată preferintelor clientilor din România. Am mizat pe pragmatism prin noul Civic Sedan, pe performantă si rafinament prin noul CR-V si nu în ultimul rând pe pasiune prin spectaculosul Civic Type R. Acesta din urmă a reprezentat o surpriză foarte plăcută pentru noi atât prin prisma performantelor de exceptie cât si prin faptul că a reusit să atragă un număr de 7 clienti în doar trei luni de disponibilitate pe piata din România“ a declarat Ionut Lupu, Director Comercial Honda Trading România.