Konica Minolta devine Microsoft Silver Partner pentru Small and Midmarket Cloud Solutions

Konica Minolta Business Solutions România a devenit Microsoft Silver Partner pentru competenta Small and Midmarket Cloud Solutions. Această certificare confirmă expertiza si competentele Konica Minolta în furnizarea de servicii aferente celor mai moderne platforme si tehnologii Cloud.

Certificarea Small and Midmarket Cloud Solutions extinde către tehnologia cloud conceptul “More than Printing. Information Management”, sub umbrela căruia Konica Minolta îsi propune să devină furnizor unic de solutii în domeniul managementului documentelor si al informatiei în general, fie că acestea sunt stocate pe platforme on-premise sau în cloud.

Helmut Ignat, General Manager Konica Minolta Business Solutions România: “Obtinerea acestei noi competente Microsoft, prima din zona Cloud, este rezultatul eforturilor depuse de întreaga echipă si face parte din strategia noastră de dezvoltare pe termen lung ca furnizor de servicii IT si de întărire a parteneriatului strategic cu Microsoft. Concentrarea pe solutii Cloud vine ca răspuns direct la nevoile exprimate de clientii nostri din sfera SMB, Konica Minolta oferindu-le solutii flexibile de productivitate si management al informatiei, predictibile din punct de vedere bugetar, alături de un parteneriat de încredere si durabil. În ultima perioadă, serviciile IT au devenit de importantă strategică pentru Konica Minolta iar platforma Cloud ne permite să furnizăm o gamă largă de solutii, de la arhivare electronică la management de documente, fluxuri automate de lucru sau solutii de colaborare. Integrăm platformele Cloud de la Microsoft cu sistemele si aplicatiile noastre traditionale de management al documentelor tipărite si captură a informatiei, oferind astfel solutii complete si coerente în ceea ce priveste managementul informatiei.”

Silver Small and Midmarket Cloud Solutions este a treia certificare Microsoft obtinută de Konica Minolta, alături de Silver Midmarket Solution Provider în 2013 si Silver Content & Collaboration Partner în 2015.

Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa,a fost înfiintată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piata locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel international dintre Minolta Co. si Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile si reteaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienta de peste 24 ani de existentă pe piata românească si de o retea de distributie de peste 60 de parteneri. Ca si în anii precedenti, rezultatele anului 2015 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie si asigură servicii pentru echipamente multifunctionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital si oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe solutii complete de management al documentelor.