KLM este prima companie aeriana la nivel mondial care trimite informari prin Facebook Messenger

De la inceputul lunii aprilie 2016, compania aeriana KLM a introdus optiunea prin care pasagerii sai pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervarii, cartea de imbarcare si verificarea status-ului zborurilor. Astfel, KLM devine prima companie aeriana la nivel mondial care isi extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe langa posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informatii si pe Facebook.

Informatii despre zboruri prin intermediul Facebook Messenger

De la inceputul lunii aprilie, KLM ofera clientilor sai din intreaga lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervarii si a check-in-ului, boarding pass-ul si actualizari despre status-ul zborului. Pasagerii care au intrebari pot contacta compania aeriana direct prin Messenger. 200 de agenti sunt disponibili 24 de ore din 24, in 13 limbi diferite, formand astfel cea mai mare echipa din lume dedicata social media.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clientilor KLM care rezerva bilete prin intermediul KLM.com si care opteaza pentru a primi informatii prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

„Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt si clientii nostri si, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clientii nostri se vor simti mai confortabil cu informatiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clientilor să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numarul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată ca pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienti cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor si informatiile relevante într-o singură informare prin Messenger.„ a declarat Pieter Elbers, Presedinte si CEO KLM.

„Dintotdeauna KLM a fost o companie extrem de legata de pasagerii sai. Ne caracterizeaza empatia si tinem foarte mult la experienta fiecarui pasager in parte. De aceea, chiar si prin pagina de Facebook dedicata fanilor din Romania – KLM Romania, incercam sa oferim sfaturi de calatorie si raspunsuri la problemele persoanelor care ne contacteaza„ a declarat Alexandru Dobrescu, Director General Air France-KLM Romania