Bucataria Electrolux ca o scena - Electrolux a lansat un reality show on-line

Bucataria s-a transformat in ultimii ani dintr-o incapere separata destinata exclusiv prepararii mancarii in partea cea mai importanta a caminului. Un studiu realizat de Electrolux, cel mai mare producator de aparatura electrocasnica din lume, a aratat ca oamenii au inceput sa petreaca mai mult timp decat oricand in bucatarie – nu numai pentru a pregati mancarea, dar si pentru a socializa, a munci sau chiar pentru a asculta muzica si a se uita la televizor. Din dorinta de a afla cat mai multe despre modalitatea in isi petrec familiile timpul in bucatarie, Electrolux a lansat Bucataria ca o scena, primul reality show on-line care se desfasoara in bucatarie, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.SMARTfinancial.ro.

Electrolux a montat aceasta piesa on-line, timp de patru luni, sub forma unui reality show numit, “Bucataria ca scena”. Fara scenariul unui reality show obisnuit, fara dialoguri scrise sau jocuri de eliminare a unui concurent, spectatorii au avut ocazia sa cunoasca, sa placa si sa interactioneze cu oameni reali care, in tot acest rastimp, si-au trait viata normal. Conversatiile si actiunile acestora au putut fi urmatite in fiecare zi, de la 7 dimineata pana la 11 nopatea.

Familia Manconi din Cagliari (Sardinia, Italia) si familia din Tampere (Finlanda) au fost vedetele show-ului "Bucataria ca scena". Extrem de active cu interese, stiluri de viata, studii si prieteni diferiti, cele doua familii ne-au permis sa experimentam viata in bucatarie din perspectiva a doua culturi total opuse.

"Bucataria moderna este o scena care inspira oamenii sa interpreteze diferite roluri, de bucatar sef, gazda sau animator. Aceasta este scena pe care au loc multe evenimente, de la drama la comedie", spune Ulrich Gartner, Vice –Presendinte pentru Comunicare la Electrolux. "Proiectul implementat in aceasta primavara, Bucataria ca o scena, ne-a permis tuturor sa participam la aceste evenimente".

Familia Manconi, din Cagliari, Sardinia a fost aleasa in urma unui proces de recrutare, pe care Electrolux l-a condus in cooperare cu Universitatea din Padova. Spre deosebire de alte reality show-uri, acesta nu se desfasura pe o scena artificiala, ci chiar in casa acestei familii.

Cei sase membri ai familiei - Luigi, de 60 de ani, Grazia si Francesca, de 32, Margherita, 28 de ani, Lucia, 21 de ani si Emanuele de 19 ani - au continuat sa-si duca viata de zi cu zi in mod obisnuit, impartasindu-si sperantele, pasiunile si problemele cu comunitatea de internauti.

"Partea a doua a proiectului a avut drept protagonisti o familie din alta parte a lumii – Finlanda, orasul Tampere, nu departe de capitala tarii, Helsinki. Familia este formata din tatal Mika, mama Tuija, doi gemeni de 13 ani Topi si Tuukka, si Tittamari, de sase ani. Au mai participat si cei doi caini ai familiei. Pentru a oferi familiei un minim de intimitate, difuzarea s-a realizat intre orele 7a.m. si 11 p.m in fiecare zi".

"La Electrolux, toate inovatiile de produs pleaca de la detaliile despre comportamentul consumatorilor, adica o intelegere aprofundata a nevoilor acestora. De mai multi ani incoace, Electrolux a organizat sute de echipe de cercetare care au vizitat si au observat consumatorii, pentru a identifica problemele de care se lovesc in intretinerea zilnica a casei", spune Ulrich Gartner. "Bucataria ca o scena face un pas mai departe. Speram sa invatam in acest fel mai multe despre viata zilnica din bucatarie, inima casei moderne. Si suntem de parere ca multi oameni vor fi curiosi sa invete alaturi de noi".

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©