Program de fidelitate de la Coca-Cola, destinat mediului HoReCa

Hoteluri, restaurante, cafenele, baruri, cluburi, discoteci - acesta este targetul cele mai recente campanii Coca-Cola, prin care se urmareste impulsionarea vanzarilor. Coca-Cola a lansat un program de fidelitate denumit Premii de cursa lunga, campanie ce se deruleaza pe perioada 28 mai 2007 - 31 decembrie 2007, informeaza ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Programul este destinat companiilor din zona HoReCa, companii care pot comanda produse Coca-Cola; astfel, ei acumuleaza puncte si isi pot alege premiile in functie de punctaj.

Companiile isi pot verifica numarul de puncte si premiile corespunzatoare acestora, accesand pagina "contul meu" sau sunand la Coca-Cola Infoline 0800-080-800 TeleAcces Gratuit. Compania client poate opta pe loc pentru un premiu sau poate alege sa acumuleze in continuare puncte.

Pentru inscrierea in Program, trebuie sa completeze un talon de inscriere sau sa acceseze site-ul www.program-coca-cola.ro pentru a-si crea un cont personal; un SMS ii anunta pe participanti, la fiecare doua saptamani, ce numar de puncte au acumulat pana la momentul respectiv.

Dupa inscrierea in program prin oricare dintre variante, va primi un SMS de confirmare al intrarii in program in cel mult 2 saptamani de la data inscrierii. O comanda se poate efectua numai in cazul in care nu exista facturi restante, iar dupa transmiterea comenzii, clientul primeste un SMS pentru confirmarea acesteia, precum si detalii despre numarul de puncte ramas.

Premiile sunt livrate in 90 de zile de la confirmarea comenzii. Dupa ce a fost facuta comanda, clientul poate continua sa stranga puncte pentru noi premii. Premiile oferite in cadrul acestei campanii sunt premii garantate, in sensul in care din momentul in care un Participant a acumulat numarul necesar de puncte poate comanda premiul dorit.

Participantii trebuie sa indeplineasca conditia de a avea platite toate facturile catre Coca-Cola, conform conditiilor de plata stabilite prin contract.

Campania "Ia startul in circuitul premiilor Coca-Cola!" este organizata de Coca-Cola HBC SRL. Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. Mercury Promotions SRL, conform datelor publicate pe site-ul campaniei.
Campania promotionala se adreseaza numai clientilor din segmentul de piata HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele, baruri, cluburi, discoteci). La aceasta campanie promotionala vor participa urmatoarele marci: Burn Extra Energy, Nestea: Lemon, Peach, Green Tea, Cappy Nectar, Cappy Tempo, Cappy Ice Fruit, Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Dorna, Izvorul Alb, Poiana Negri.

Premiile ce pot fi castigate sunt diverse, de la genti de voiaj, ceasuri de birou, geci, corturi, bonuri valorice de la Altex, mp3 playere, pana la barci gonflabile, camere video, mese de ping-pong sau de biliard.

 

Iulia Rosu (Redactor, SMARTfinancial.ro)

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©