Reality Show-ul Bucataria ca o Scena a fost desemnat cel mai bun proiect e-PR

Pentru al doilea an consecutiv, echipa europeana de PR a liderului mondial in electrocasnice Electrolux a primit din partea International Public Relations Association (IPRA) premiul Golden World Award, considerat Oscarul in domeniul PR-ului. Juriul a premiat "Bucataria ca o Scena", primul reality show on-line, pentru cel mai bun proiect e-PR.

Pe 6 iulie, juriul IPRA a ales 21 categorii de castigatori din 107 finalisti, ce au fost selectati dintr-un numar record de inscrieri, 405. Pentru Electrolux, a fost al doilea an consecutiv in care a castigat, anul trecut proiectul ce a atras atentia fiind Electrolux Baby Brochure, pentru cel mai bun material printat.

Ulrich Gartner, Vice-Presedinte pentru Comunicare la Electrolux, a declarat: "Sunt mandru din doua motive. In primul rand, suntem una dintre putinele echipe premiate ce fac parte din departamentul de relatii publice al unei companii, printre multe agentii specializate, aceasta fiind o recunoastere extraordinara a valorii echipei mele. Iar in al doilea rand, acest premiu reflecta efortul nostru continuu de a dezvolta metode inovatoare de comunicare cu publicul nostru tinta".

Proiectul Bucataria ca o Scena a avut drept actori principali membrii a doua familii, una din Italia si una din Finlanda, ce au fost de acord sa se expuna privirilor comunitatii mondiale de internauti instaland o camera de luat vederi in bucataria casei. Privitorii i-au putut urmari zilnic, in direct, in bucatarie, locul care tinde sa devina din ce in ce mai mult punctul central al casei. Pentru o perioada de patru luni si jumatate, peste 120.000 de persoane au vizitat site-ul www.kitchenstage.com si peste 300.000 au urmarit secvente pe alte site-uri, precum YouTube.

Grupul Electrolux este cel mai mare producator din lume de aparatura electrocasnica si de uz profesional, cu vanzari de peste 40 de milioane de produse anual, catre clienti din 150 de tari. Designerii Electrolux pun accent pe inovatie pornind de la cunoasterea aprofundata a nevoilor reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Compania Electrolux produce frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragaze ce sunt vandute sub marci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka si Frigidaire. In anul 2006, vanzarile grupului au fost de 104 miliarde coroane suedeze, iar numarul total de angajati de 56.000 de persoane.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©