Paduden se repozitioneaza prin Propaganda

Paduden s-a repozitionat ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala printr-o campanie dusa de Propaganda, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Mesajul central al campaniei "Pana si cele mai puternice femei au nevoie de el" ilustreaza cu umor pozitionarea simpla si clara, si a fost declinat creativ pe mai multe medii: TV, presa scrisa, Internet si POSM-uri. Principalul beneficiu al produsului este subliniat si de sloganul: Paduden. Pa durere menstruala!", au spus oficialii Propaganda.

Rezolvarea creativa si strategia propusa de Propaganda pentru produsul Paduden este rezultatul unor studii si analize la nivelul pietei realizate de Propaganda in parteneriat cu Terapia Ranbaxy. Astfel, Propaganda si Terapia Ranbaxy continua sa inoveze cu succes la nivelul comunicarii intr-un domeniu aflat inca sub zodia testimonialelor.

"Avem un parteneriat de lunga durata cu Terapia Ranbaxy, cu rezultate excelente pe mai multe marci din portofoliul companiei. Noul proiect Paduden se remarca prin executia curajoasa, bazata pe umor si prospetime, dar mai ales pe o strategie coerenta si elemente ce comunica direct cu publicul vizat de campanie. Suntem increzatori ca aceasta campanie isi va atingele obiectivele de marketing si va stabili o legatura directa cu publicul tinta", a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda.

Spotul Paduden reprezinta o usoara parodie la adresa filmelor de actiune, cu doua eroine din filme diferite care au acum solutia salvatoare pentru a stopa infractiunile, indiferent de momentele mai dificile pe care le traverseaza. Spotul a fost regizat de Jonty Toosey si produs cu ajutorul Saga Film.

La realizarea campaniei Paduden au contribuit din partea Propaganda: Bogdan Moraru – Art Director, Tudor Pascan – Copywriter, Dan Moldovan – Creative Director, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Sonia Vlad – Senior Account Manager ºi Marcela Moldovan – AV Producer.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©