Wrigley Romania ramane lider pe piata dulciurilor in prima parte din 2007

Wrigley Romania si-a consolidat in primele cinci luni ale anului 2007 pozitia de lider al pietei de dulciuri din Romania (segmentul incluzand guma de mestecat, bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri si excluzand ciocolata si biscuitii), avand la sfarsitul lunii mai 81% cote de piata valorica (sursa : AC Nielsen, mai 2007), se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

 

Cresterea cifrei de afaceri a companiei in primul semestru a fost de 29% iar cea a volumului de 33%, date comparate cu aceeasi perioada a anului trecut. Din punct de vedere al segmentelor pe care Wrigley este prezenta in Romania, acestea sunt guma de mestecat si bomboanele.

In categoria guma de mestecat portofoliul Wrigley Romania include brandurile Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit si Hubba Bubba. In segmentul bomboane (incluzand bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri), Wrigley este prezenta cu brandurile Orbit Drops, Solano, Juicy Fruit si Winterfresh Mints.

Pe segmentul guma de mestecat, Wrigley Romania detine 95,7% cote de piata valorica (sursa : AC Nielsen, mai 2007). Prima jumatate a anului 2007 a reprezentat pentru Wrigley extinderea portofoliului de guma de mestecat prin introducerea brandului Juicy Fruit, in aromele Red si Pink. La doar cinci luni de la lansare, Juicy Fruit se pozitioneaza ca al patrulea brand din categoria guma de mestecat, cu 3,7% cote de piata valorica din total segment guma de mestecat.

In ceea ce priveste brandul de guma de mestecat Orbit, acesta a fost consolidat in 2007 prin lansarea unei noi forme de ambalare - recipientul cu 46 de pastile - produsele disponibile in acest ambalaj fiind Orbit Winterfrost, Orbit Spearmint, Orbit Sweetmint, Orbit Professional Strong Mint, Orbit Professional White si Orbit Professional cu Calciu.

Orbit Professional cu Calciu este un produs nou in gama Orbit Professional, lansat in luna aprilie, atat in ambalaj de tip blister, cat si in noul recipient.

Pe segmentul bomboane (incluzand bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri), Wrigley detine pozitia de lider inca din luna ianuarie 2007 (cu 38% cote de piata valorica in ianuarie si 39% in mai, conform AC Nielsen, mai 2007).
La aceasta consolidare a contribuit esential brandul Winterfresh Mints – lansat in toamna anului trecut in aromele Original si Green Ice si care reprezinta 65% din categoria bomboane mentolate (sursa AC Nielsen, mai 2007). In februarie 2007 brandul Solano a fost relansat, avand un nou design al ambalajului (pentru toate cele trei forme de ambalare : cutie, punga si la bucata). Relansarea a fost sustinuta de o campanie media (TV si indoor), sampling si promotie.

Consolidarea pozitiei de lider al pietei locale a dulciurilor se bazeaza pe varietatea portofoliului extins de produse Wrigley comercializate in Romania, toate de cea mai buna calitate si maxima siguranta, ingloband un grad ridicat de inovatie, la ea contribuind si eforturile sustinute de a fi aproape de consumator, atat direct (la punctul de vanzare) cat si indirect (prin campaniile media).

In dorinta de a interactiona cu consumatorul, Wrigley a lansat in acest an doua web site-uri dedicate brandurilor: www.juicyfruit.ro si www.airwaves.ro.

Dezvoltarea companiei Wrigley Romania din semestrul intai al anului se reflecta si la nivel de echipa. La sfarsitul lunii iunie 2007, numarul de angajati crescuse cu 15% in raport cu aceeasi perioada a anului trecut.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©