Dupa ce a castigat oferind aproape 10.000 EUR, MarketOnline explica participarea la Blogvertising

Despre publicitatea pe bloguri se vorbeste de mult timp in Romania, dar nicio actiune nu a fost pana in prezent indeajuns de coerenta pentru a se finaliza cu un rezultat pozitiv. La finalul lunii iulie 2007, experimentul guvernat de www.clickio.ro s-a incheiat cu succes, gratie participarii active a unor bloguri importante. Mai mult, conceptul a fost unul de succes - banii incasati in urma licitatiei urmeaza sa fie donati unui ONG.

Istoricul licitatiei poate fi urmarit pe okazii.ro. MarketOnline.ro, magazin de electronice si electrocasnice, a castigat licitatia si a primit pachetul in schimbul unei plati destul de consistente pentru publicitatea pe bloguri - 30.001 lei, aproape 10.000 de euro. Utilizatorul "sapte stele", Mugur Frunzetti, s-a "luptat" inclusiv cu Radu Apostolescu de la rivalul eMag.ro, ceea ce indica din start lovitura de PR pe care a reusit-o "unicul magazin online de sapte stele".

"Ne-am implicat in blogvertising pentru ca ne dorim sa fim parte a comunitatii, ne dorim sa putem comunica deschis si usor cu clientii nostrii. Suntem siguri ca vom reusi sa construim un magazin online de sapte stele, precum am promis, numai alaturi de comunitatea online, din care facem parte", a declarat Mugur Frunzetti, managing partner www.MarketOnline.ro, in exclusivitate pentru ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Am dorit sa castigam aceasta licitatie si am reusit nu doar pentru beneficiile de reclama directa, dar si pentru scopul nobil al acesteia. Preferam sa platim o campanie de 10.000 EURO pentru o cauza sociala deci in ajutorul romanilor, decat una de 5.000 EURO pentru o cauza privata. Este felul nostru de a spune ca suntem romani, ca suntem mandrii de asta, ca nu vrem sa plecam nicaieri si ca ne dorim sa ajutam, atat de putin cat putem, la cresterea unei economii si unei tari mai frumoase", a mai explicat Mugur Frunzetti.

Pe langa beneficiile promise din start de organizatori - publicitate clasica (brand advertising) si publicitate text pe anumite bloguri - MarketOnline a castigat publicitate indirecta, mult mai importanta: consemnarea in publicatii online si in presa scrisa, imagine de "supererou" pe bloguri si in studiile de caz ce vor fi cu siguranta consemnate in cadrul unor evenimente de specialitate din viitorul apropiat.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©