www.schhh.ro - Schweppes Film Festival, campanie Schweppes pentru publicul matur

Liderul pietei de bauturi carbogazoase tonice, Schweppes, a lansat o noua campanie de comunicare. Sub conceptul Schweppes Film Festival, brandul revine in atentia consumatorilor printr-o comunicare originala, de impact, plina de suspans si umor cu dedicatie speciala "Schhh... pentru un public matur". Comunicarea se desfasoara in mai multe medii, insa mediul online este parte importanta a campaniei, prin site-ul special dedicat, www.schhh.ro.

"Brandul Schweppes lanseaza o noua campanie de comunicare, special dedicata publicului matur, sofisticat, cu un fin simt al umorului. Adultii apreciaza marcile care se construiesc pe incredere si unicitate. Prin Festivalul de Scurt - Metraje Schweppes, am construit o campanie originala, care incita, da indicii si implica inteligent consumatorul in dezlegarea misterului", a spus Natalia Predut, Group Brand Manager Bauturi Racoritoare Carbogazoase Coca-Cola Adriatic and Balkan Business Unit.

Ideea noii campanii a pornit de la valorile brandului si de la caracteristicile adultilor, publicul care prefera aceasta bautura racoritoare Campania Schweppes Film Festival este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro.

Scurt-metrajele din cadrul Festivalului au fost selectionate din creatiile cinematografice ale mai multor regizori din Europa, fiind special concepute in urma unui brief dat de Schweppes. Cineastii au plecat de la un mesaj specific, dar au avut deplina libertate in abordarea diverselor genuri cinematografice - romance, drama, thriller, comedie, actiune.

Schweppes continua sa-si construiasca astfel imaginea ca bautura racoritoare autentica pe care adultii o integreaza in viata lor pentru a se revigora fizic si mental si pentru a castiga stil si originalitate, remarca oficialii companiei.. Portofoliul Schweppes in Romania cuprinde la momentul actual Kinley Tonic, Bitter Lemon si Clear Lemonade.

Desi un segment de nisa pe piata de bauturi racoritoare din Romania, in acest moment, bauturile racoritoare tonice carbogazoase reprezinta un procent de 3,4% din totalul categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase (sursa MEMRB).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©