Castigatorii AdPlay, concursul IQads de recunosut reclame
Cea de-a patra ediţie AdPlay, un concurs marca IQads, singurul concurs online destinat pasionaţilor de publicitate curioşi să-şi testeze capacitatea de a recunoaşte reclame, s-a încheiat pe 14 decembrie. Oferit de MasterCard, energizat de Supradyn şi recomandat de Radio Guerrilla, AdPlay a atras 18.993 de vizitatori unici în 4 săptămâni. Determinaţi să acumuleze cât mai multe puncte şi să câştige premiile oferite de LG, aceştia au răspuns în medie la 40 de întrebări, petrecând aproximativ 20 de minute la fiecare vizită a site-ului. Iar 500 dintre participanţi au reuşit chiar să epuizeze toate cele 1500 de întrebări din concurs.

Cei care şi-au încercat norocul şi au vrut să-şi testeze priceperea şi cunoştinţele publicitare au avut de recunoscut sloganul unor mărci sau de răspuns la întrebări despre branduri. Celelalte două tipuri de întrebări presupuneau asocierea brandului cu un fragment audio dintr-un spot TV difuzat în România sau cu 5 stop-cadre din respectivul spot TV. AdPlay s-a dovedit a fi un mod isteţ şi relaxant de petrecere a timpului, participanţii invitându-şi prietenii să li se alăture prin aproape 40.000 de e-mailuri trimise acestora.

Cei patru câştigători ai premiului săptămânal care au primit, ajutaţi de noroc şi de punctele acumulate, câte un telefon LG KC910 Renoir sunt: Camelia Anghel (Bucureşti), Anca Chirtoacă (Bucureşti), Ioana Bogus (Bucureşti) şi Adrian Atănăsoaie (Tg. Mureş). Iar marele premiu, un laptop LG seria A1 Express Dual a fost câştigat de Iulia Corneli (Tulcea). Premiile vor fi înmânate chiar astăzi câştigătorilor. Dar să nu credeţi că AdPlay şi-a strâns jucăriile şi a plecat în vacanţă. Deşi ediţia a patra a concursului s-a încheiat, doritorii se pot loga în continuare pe adplay.ro şi pot exersa pentru ediţiile viitoare.

IQads este cea mai importantă platformă care aduce împreuna comunitatea pasionaţilor de publicitate, fie ei profesionişti respectaţi ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Având o audienţă de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads oferă conţinut editorial sub forma ştirilor, analizelor sau interviurilor, atât în format text, cât şi sub formă video. Departamentul de proiecte IQads dezvoltă în prezent o serie de evenimente dedicate publicităţii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creaţie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agenţiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Caţavencu, fiind unul dintre puţinele produse media din România construite exclusiv online.