Brosura cu toate pensiile posibile - material lansat de ING
ING a lansat recent "Brosura cu toate pensiile posibile", un material informativ despre caracteristicile fiecarui tip de pensie. Brosura reprezinta elementul central al noii campanii educative derulate de catre ING si continua informarea despre sistemul de pensii private din Romania în acelasi spirit al campaniei Stii de la ING - o campanie originala, care raspunde nevoilor reale de informare ale publicului tinta, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

"Lansarea sistemului de pensii private a fost un succes si datorita importantei mari care s-a acordat informarii si educarii participantilor. Nu te poti considera pe deplin lamurit în legatura cu pensiile din România, decât daca ai informatii despre toate cele trei tipuri de pensii. De aceea am realizat un material informativ, pe întelesul tuturor, de pe urma caruia beneficiaza întreaga piata", spune Emilia Bunea, director general ING Fond de Pensii.

Campania de promovare a Brosurii se deruleaza pana în data de 14 decembrie, si urmeaza si completeaza campania despre Biroul ING de Consiliere pentru pensiile facultative. "Piata pensiilor facultative are un potential ridicat pentru ca de ea depind în mare masura veniturile viitorilor pensionari, însa evolutia ei depinde de cât de bine sunt promovate avantajele acestor produse. Brosura ING este primul material de acest fel pe piata care ofera raspunsuri la toate întrebarile despre cele trei tipuri de pensii. Este, practic, un ghid care îi ajuta pe oameni sa ia o decizie financiara corecta, indiferent daca se va întâmpla acum sau în viitor", declara Carmen Soare, director de marketing ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii.

"În acest moment, ING este preferat ca furnizor de asigurari de viata si pensii de peste 30% din piata, conform unui studiu recent realizat de ING pe un esantion de 1234 de persoane, în lunile septembrie - octombrie, si am considerat ca este datoria noastra sa le punem la dispozitie în mod gratuit tuturor celor interesati un astfel de material", adauga Carmen Soare.

Persoanele interesate sa afle mai multe informatii despre pensii vor putea obtine brosura direct din cele 193 de sedii si agentii ING din tara, de la un consultant ING, daca suna la 0219ING sau pot descarca brosura direct de pe site-ul ING. Mai mult, brosura s-a distribuit gratuit cu ziarul Evenimentul Zilei, într-un tiraj de 65.000 de exemplare. Brosura ING despre toate pensiile posibile este promovata si prin 408 aparitii TV la 11 posturi de televiziune si animatii la toate ATM-urile din sediile ING.

ING vinde pensii facultative prin intermediul celor doua fonduri de pensii administrate, ING Clasic si ING Optim, care însumeaza un numar de 52.636 clienti si active nete sub administrare de 24,33 milioane RON, la data de 31 octombrie 2008. Împreuna, cele doua fonduri de pensii facultative ING, au o cota de piata de aproximativ 40% din totalul pietei, în functie de numarul de participanti. În intervalul august - octombrie 2008, intentia de cumparare vizavi de pensiile facultative de la ING a crescut de la 35% la 37%.

Pe segmentul pensiilor private, ING are aproape 1.400.000 de clienti. La data de 31 octombrie, activele fondului de pensii private se ridicau la 322,64 milioane RON, în timp ce capitalul social al ING Fond de Pensii este de 232 milioane RON.