Spot video viral pentru promovarea Galei Premiilor eCommerce 2009
Gala Premiilor eCommerce 2009, care se va desfasura in aceasta toamna, a lansat deja un spot viral de promovare, utilizand site-urile de video sharing. Pe langa vizionarile pe site-uri precum youtube.com si trilulilu.ro, organizatorii evenimentului isi propun ca mesajul Galei sa fie propagat in mod natural si pe blog-uri, forumuri si alte locuri unde exista interactiune intre utilizatorii de internet.

Gala Premiilor eCommerce se promoveaza, de altfel, in special pe internet, acolo unde se identifica si targetul magazinelor online - utilizatorii la un click distanta de cosurile virtuale de cumparaturi. Pentru ca "buzz"-ul sa fie mai puternic, sportul viral mizeaza pe umor, surprinzand, in mod metaforic, o posibila scena in care intimitatea oferita de computer ar fi de preferat pentru anumite tipuri de cumparaturi.

In paralel, Gala Premiilor eCommerce promoveaza continuu un mesaj consistent, serios, privind avantajele comertului electronic realizat profesionist. Mai mult, pe site-ul www.gpec.ro este prezentat si un set de valori pe care magazinele inscrise in competitie si l-au asumat pentru a primi "atestarea GPeC".

"Avem 5 ani de implicare directa in piata si 4 ani de cand organizam Gala Premiilor eCommerce. E momentul sa ducem lucrurile mai departe, iar atestarea GPeC este primul pas concret facut pentru cresterea increderii consumatorilor in comertul online. Certificarea magazinelor nu va fi, insa, temporara ci va continua inclusiv dupa desfasurarea Galei, va fi mai complexa si va constitui un punct de referinta in e-commerce", promite Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Magazinele online care intra in competitie la cea de a patra editie a Galei Premiilor eCommerce vor fi analizate prin prisma a peste 95 de criterii de jurizare, exceptand cele 6 reguli impuse de organizatori prin preselectie.

Recunoscut in piata drept "cel mai bun si complet tutorial public romanesc despre cum sa-ti auditezi propriul site" (Dragos Dehelean, Selenis) sau "ghid despre cum sa-ti faci un magazin de succes" (Adrian Zamfira, KuBu), setul de criterii de jurizare dezvoltat de organizatorii GPeC 2009 evidentiaza fiecare aspect important al unui business online.

Cea de a patra editie a Galei Premiilor eCommerce se va desfasura la inceputul lunii octombrie 2009.