transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-12-2010

Net Promoter - program ING pentru clientii sai de asigurari de viata si pensii facultative

Net Promoter - program ING pentru clientii sai de asigurari de viata si pensii facultative
 Alte stiri la aceasta categorie
ING Asigurari de Viata a dat startul implementarii unui sistem permanent de feedback din partea clientilor de asigurari de viata si de pensii facultative – Net Promoter. Scorul Net Promoter, obtinut in urma fiecarei interactiuni a clientilor cu compania, este un indicator extrem de relevant al gradului de loialitate a clientilor si a intentiei de cumparare a produselor si serviciilor de asigurari si pensii ale ING.

Pentru o companie, valoarea Net Promoter Score (NPS) este bazata pe probabilitatea ca un consumator sa recomande un produs sau serviciu al companiei familiei, prietenilor sau colegilor.

Masurarea NPS, la nivel practic si sumarizat, presupune realizarea un sondaj de opinie in randul clientilor, ce include o intrebare simpla - Cat de probabil este sa recomandati produsele sau serviciile ING unui membru al familiei, coleg sau prieten? - cu 11 variante de raspuns, de la 0 – deloc probabil la 10 – foarte probabil. Respondentii sunt astfel impartiti in trei categorii: fani, neutri si critici, iar scorul NPS este calculat ca diferenta dintre procentul fanilor (cei care acorda 9 si 10) si cel al criticilor (cei care aleg zona de la 0 la 6 din scala), ponderea respondentilor neutrii (valorile 7 si 8) neintrand in calcul.

„Ne dorim sa fim si mai aproape de clientii nostri, mai ales in vremuri dificile, sa stim ce gandesc, ce isi doresc si ce au nevoie de la ING, astfel ca noi sa devenim mai buni in tot ceea ce facem vis-a-vis de ei: produse, servicii, relatie. Implementarea Net Promoter Score este o etapa fireasca a companiei in drumul catre crearea unei culturi orientate catre client, care necesita insa un efort continuu si sustinut din partea tuturor membrilor companiei.  Pentru noi NPS nu inseamna doar un sistem de masurare si crestere a loialitatii clientilor, ci si o schimbare in disciplina  si mentalitatea organizationala. Aplicarea acestei metodologii va avea loc in intreg Grupul ING, Romania fiind prima tara din Regiune care implementeaza Net Promoter Score dupa Polonia, tara pilot”, sustine Cornelia Aurelia Coman, Director General ING Asigurari de Viata.


Practic, in cadrul programului NPS, clientii ING care incheie sau detin deja o polita de asigurare de viata sau un contract de pensie facultativa sunt rugati sa evalueze relatia cu ING imediat dupa incheierea unei tranzactii (de exemplu, incheierea unui contract de asigurare). Evaluarea are loc prin intermediul unei invitatii trimise clientilor pe e-mail de a raspunde la cateva intrebari, printre acestea numarandu-se si cea privind disponibilitatea lor de a recomanda ING familiei, prietenilor sau colegilor. Clientii vor completa acest chestionar la fiecare interactiune cu compania, insa de maximum patru ori pe an pentru fiecare client.

„Dincolo de valoarea NPS in sine pe care o vom obtine in mod constant, esentiala este continuitatea calcularii acestui indicator pentru a putea primi periodic masura eforturilor noastre de imbunatatire. Acest instrument ne va ajuta nu numai sa evoluam, dar si sa beneficiem de oportunitatile care vor aparea odata cu raspunsurile de la clientii nostri”, spune Carmen Soare, Director Executiv Marketing, ING Asigurari de Viata.

Preocuparea ING Asigurari de Viata de a-si asculta si mai mult clientii s-a intensificat inca de anul trecut, atat prin adaptarea produselor si serviciilor la noul context economic si (scaderi de taxe, lansari de produse, oferirea de noi garantii etc), cat si prin cresterea gradului de informare si de transparenta in comunicare, noul program Net Promoter completand seria acestor actiuni pe termen lung..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar