transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-10-2007

Pensii private - razboi in reclame pentru o viata fara griji

Pensii private - razboi in reclame pentru o viata fara griji
 Alte stiri la aceasta categorie

Pensiile private ocupa tot mai mult spatiu publicitar in toate mediile, de la TV, radio si print, pana la internet si outdoor. Boom-ul reclamelor a adus venituri de multe milioane de euro pentru media. Ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro a realizat o analiza a catorva reclame ce promoveaza fondurile de pensii private.

Spoturile TV pentru pensii private se bazeaza in principal pe notiunea de incredere si nevoia de siguranta induse publicului. Mizand pe faptul ca majoritatea oamenilor isi doresc un viitor financiar sigur si o viata fara griji, companiile de pensii private pun accent pe conceptul unei vieti stabile din punct de vedere financiar.

Fie ca este vorba de spoturile la Allianz Tiriac, la Prima Pensie sau la oricare alta companie de pensii private, majoritatea acestora au in centru oameni comuni, ducand o existenta cuminte si sigura. Totusi, reclama la BCR Adminsitrare fond de pensii aduce in prim-plan personaje de poveste, incercand sa demonstreze stabilitatea fondului de pensii. Reclama, insa, este mai dificil de inteles, pozitionandu-se la polul opus de spoturile ING, care ofera informatia direct, fara nicio poveste in spatele ei.



Campania "Stii de la ING" cuprinde spoturi sub forma unor concursuri TV, ce amintesc de cunoscutul concurs "Stii si castigi". Mesajul spotului este direct, convingator si informativ. Aparent, spoturi nu doresc doar sa vanda produsul, ci mai ales sa aduca informatie clara. Numarul de telefon si numarul consultantilor ING redate in spot ii ofera companiei un plus de veridicitate.

Promovarea fondurilor de pensii imbratiseaza atat spoturi tv amuzante ca cele ale Allianz-Tiriac si BRD Fond de Pensii, cat si spoturi emotionale - Interamerican sau Generali. Aviva a ales o personalitate care sa o reprezinte in lupta pentru atragerea de semnaturi. Astfel, Mihaela Radulescu, tipul unei femei puternice, carierista si mama in acelasi timp, vrea sa imbatraneasca in siguranta. Imaginea ei apare nu numai in spot, ci si pe panourile publicitare outdoor. Aviva introduce trei elemente de baza pentru un fond de pensii, numindu-le clar: valoare, crestere si siguranta.

Viata ca un weekend este ceea ce propune Omniasig. Spotul este printre putinele care aduc o diferenta si o idee inedita. Mesajul ii vizeaza direct pe tineri, tinand cont si de personajele regasite in reclama. Mesajul este transmis intr-un mod subtil, dar convingator.

BT Aegon foloseste in spotul sau o asociere a Bancii Transilvania si a Aegon cu rasaritul soarelui. Astfel, o certitudine din viata de zi cu zi este pusa pe acelasi plan cu BT Aegon, incercand sa convinga publicul de siguranta si stabilitatea sa. Vocea linistitoare de pe fundal induce o stare de protectie.

Nu doar spoturile TV atrag atentia asupra exploziei din ultimul timp a fondurilor de pensii private, ci si outdoor-ul. Aviva a ales, inainte si in paralel cu promovarea clara alaturi de Mihaela Radulescu, o modalitate socanta, aproape morbida pentru print si outdoor - "aceasta reclama va fi aici si maine. dar tu?". Strategia aleasa de Aviva a fost aceea de a atrage atentia printr-o intrebare ce a avut, in cele din urma, impactul scontat asupra oamenilor.

Companiile de fonduri de pensii nu au ocolit nici internetul pentru a-si promova serviciile si nici spoturile radio. Marketingul direct si proiectele speciale in mall-uri si alte locatii au fost de asemenea incluse in planurile fondurilor de pensii, in special in cazul ING si Aviva. Site-urile de stiri generaliste, dar si anumite nise puternice precum site-urile dedicate femeilor gazduiesc campanii pentru Allianz-Tiriac, BCR Fond de Pensii, Aviva, ING, BT Aegon, Omniasig. Publicitatea contextuala este si ea utilizata de companii precum BCR si OTP, pentru promovarea pensiilor.

O strategie inedita de promovare este folosita de compania ING: "Campania apeleaza si la mijloace inovatoare de promovare: insertii la manerele de sustinere din metrouri, post-it cu modalitati de contact pentru pensia ING pe prima pagina a ziarelor si un soft special de imbatranire cu ajutorul caruia poti afla cum vei arata la 70 de ani. Aplicatia se va putea accesa in curand la adresele www.cumaratlapensie.ro sau www.la-pensie.ro".

Media intreaga a fost invadata de reclamele la fondurile de pensii, astfel ca aceste companii se afla intr-un "razboi" dus prin publicitate. Spoturi agresive, banale, fade sau inedite, muzica si cuvinte care vor sa impresioneze si sa ramana in mintea unui potential pensionar, acestea sunt armele cu care companiile lupta pentru atragerea de semnaturi. Publicitatea este doar o componenta a strategiei de marketing si vanzari, pentru ca succesul se masoara in acest domeniu si prin numarul si competenta agentilor de vanzari.

 

Iulia Rosu (Redactor, SMARTfinancial.ro)

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Battery
Oameni buni as vrea sa deschiteti si voi ochii sa vetedi ce-i in tara asta.. ca gura o deschideti tare si prost oameni amarati si vai de capul lor sunt peste tot..uitati-va numai in Delta sa vetedi ce-i acolo ati fost vreodata? si acei oameni nu se plang ca unii locuitori ai Rosiei Montane care nici macar nu merita sa fie acolo Rosia Montana nu e doar a lor e a tuturor romanilor. Cei mai mari egoisti sunt ei.. ca vor sa vanda canadienilor ce a tuturor romanilor pentru binele lor. Cum ziceam oameni saraci sunt peste tot in romania.. si nu dau stainilor ce e al nostru sa le fie lor mai bine isi castiga existenta din ce au ei pleaca in strainatate chiar si eu am rude care muncesc in strainatate sa munceasca..si nu`s plecate ca nu mai pot de bine dar nu vindem nimic din ce e a romanilor..Imi este rusine sa cu acesti oameni care si-au vandut gandirea.. si-au vandut demnitatea.. s-au vandut cu totu` pentru cativa lei a-i canadienilor si mi-e rusicu toti romanii care sunt in stare sa vanda Rosia Montana.Si Nyco, nu stiu cum poti spune ca nu se va distruge mai nimic? RMGC doar spune si atat e asemanator cu ceea ce se intampla la noi in campania electorala.. ca va da marea cu sarea.. minciuni.. Si n-as vrea sa va convingeti de acest lucru cand nu mai putem face nimic Asa ca DESCHIDETI OCHII dragi romani, daca va puteti numi asa
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar