transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-11-2011

Romanii stiu ce trebuie sa faca pentru un viitor financiar mai bun, insa putini actioneaza

Romanii stiu ce trebuie sa faca pentru un viitor financiar mai bun, insa putini actioneaza
 Alte stiri la aceasta categorie
Aproape trei sferturi dintre romanii cu varsta intre 26 si 55 de ani, cu educatie si venituri peste medie, utilizatori de internet, au o atitudine pozitiva fata de viitor, potrivit unui studiu online realizat la sfarsitul lunii octombrie 2011 de GfK Romania pentru ING Asigurari de Viata. Studiul s-a bazat pe utilizatori de internet, cu varsta intre 26 si 55 de ani, cu educatie si venituri peste medie (esantion in studiul online realizat in octombrie 2011 de GfK Romania pentru ING Asigurari de Viata).

Astfel, 34% dintre respondenti sunt optimisti si convinsi ca totul va fi bine, iar alti 36% considera ca viitorul depinde de ei si cred in posibilitatea de a-l construi prin deciziile pe care le iau in prezent. In mod firesc, tinerii sunt si cei mai optimisti – aproape 40% din respondentii cu varsta cuprinsa intre 26 si 45 de ani spun ca privesc viitorul cu optimism –, in timp ce 40% dintre persoanele de peste 45 de ani sunt ingrijotare atunci cand se gandesc la viitor.

In ceea ce priveste demersurile financiare pe care cred ca ar trebui sa le intreprinda pentru a-si construi un viitor mai bun, o treime dintre respondenti (31%) crede ca ar trebui sa economiseasca in mod constant minim 5-10% din venitul lunar, 33% apreciaza ca este suficient sa economiseasca ocazional, iar 38% sa puna deoparte veniturile suplimentare neplanificate. In general, actiunile considerate a fi cele mai importante pentru a avea un viitor mai bun se refera la dezvoltarea profesionala si personala cu ajutorul cursurilor si auto-educarii (50%), dedicarea unui timp cat mai mare familiei (48%) si mentinerea unei diete sanatoase (46%).

Totusi, atunci cand vine vorba despre actiuni efective pe care respondentii le intreprind in prezent pentru a-si asigura un viitor mai bun, exista o discrepanta importanta intre solutiile gandite si actiuni. Astfel, doar 17% dintre respondenti economisesc constant, 32% economisesc ocazional si 28% pun bani deoparte atunci cand obtin venituri suplimentare neplanificate. Totodata, este interesant de observat ca cel mai important lucru pe care romanii il fac in prezent pentru a-si asigura un viitor mai bun este sa muncesca mult pentru a progresa in cariera (52%).


“Cercetarile pe care le-am intreprins ne arata ca, in general, oamenii manifesta o atitudine pozitiva fata de viitor si au repere clare privind actiunile necesare pentru a-l imbunatati. In ceea ce priveste latura financiara, exista insa discrepante mari intre solutiile gandite si actiunile intreprinse, si tocmai de aceea am decis sa comunicam o data in plus prin campania de marketing din aceasta toamna faptul ca este important sa ne planificam viitorul financiar din timp, iar la ING clientii pot gasi sfaturile financiare de care au nevoie pentru a face acest lucru”, a declarat Carmen Soare, director marketing ING Asigurari de Viata. „Cu alte cuvinte, parafrazand mesajul campaniei, viitorul poate fi roz, daca pui in el acum si putin portocaliu”.

Pana la sfarsitul anului, ING Asigurari de Viata desfasoară o campanie de comunicare, “Viitorul este roz, daca pui acum in el un pic de portocaliu”, care subliniaza importanta pregatirii din timp a viitorului financiar. Campania TV, care se difuzeaza pe 20 de canale nationale, va fi completata de o componenta online, prin website-ul dedicat www.rozsiportocaliu.ro. Folosind calculatoarele disponibile pe site, persoanele interesate isi pot contura o imagine de ansamblu a propriei situatii financiare, afland o dimensiune clara a decalajelor financiare pe care le au cu privire la nevoia de protectie financiara a familiei in caz de deces, asigurarea viitorului copiilor si asigurarea unor venituri suplimentare la pensie.

Campania din aceasta toamna completeaza demersurile desfasurate de ING Asigurari de Viata in 2009 si 2010 - "ING Asigurari de Viata si Declaratii de Dragoste" si „Introducere in Viitorologie” - cu obiectivul de a evidentia rolul esential al asigurarilor de viata in planificarea financiara pentru viitor, dar si a necesitatii de a economisi pentru atingerea unor obiective importante..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Didier
Draga Andreea, Nu insinuez nimic. Doar ca nu gaessc o explicatie logica pentru care acest pasaj nu apare si in editia precedenta pe care o am eu acasa si pe care am citit-o.Eu respect memoria parintelui Argatu si invataturile pe care le-a lasat in urma sa.Poate imi dai tu o explicatie pentru asta! Si explica-mi te rog mai exact unde este inselatoria? In pasajul pe care mi l-ai dat? pai ne invartim in jurul cozii. Acest pasaj nu exista in cartea pe care o am eu.
Mansoor
Nu stiu ce cauti tu pe bgulol asta si ce doresti pentru ca habar nu ai sa scrii corect si nici nu ai coerenta in exprimare. Esti roman ? si vrei sa fim mandri de tara cu asa cetateni analfabeti ca tine ?? NU .. mersi mult de oferta dar mai bine nu ;) normal ca ne simtim lezati cand suntem de rasul lumii, cu un sistem educational zero de exemplu si aici esti TU marele reprezentant !!Te dai marele patriot roman cand nici macar nu esti esti un amarat di moldovian analfabiet cari si criedi distiept a driacu !Hai ciao doamni agiuta ! ;)
Cordy
Great article, thank you again for wrtiing.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar