transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-05-2025 4.4541 lei 5.055 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-10-2010

Afacerea Ford de la Craiova preseaza statul roman pentru constructia unei autostrazi

Afacerea Ford de la Craiova preseaza statul roman pentru constructia unei autostrazi Ambasadorul SUA, Mark Gitenstein, a atras atenţia statului român că trebuie să investească în construcţia unei autostrăzi noi la Craiova şi în reabilitarea sistemului feroviar din zonă, în caz contrar maşinile Ford rămânând în parcarea uzinei recent deschise, noteaza Agerpres.

"Am ajutat la deschiderea uzinei Ford de la Craiova. Ştiţi care este planul? Construcţia a 1000 de maşini pe zi. Imaginaţi-vă câte locuri de muncă se vor crea, ce va însemna pentru exporturile României şi pentru balanţa comercială. Dar ştiţi ce? Dacă nu construiţi o nouă autostradă acolo, dacă nu îmbunătăţiţi sistemul feroviar de acolo, acele maşini vor sta în parcare. De fapt, Ford nu va construi maşinile să stea în parcarea uzinei. Ei vor să le vândă. Nu poţi muta 1.000 de maşini pe zi din Craiova cu infrastructura existentă", a declarat ambasadorul american, într-o emisiune difuzată la Pro TV.

La comentariul unuia dintre moderatori că nu există bani pentru o astfel de investiţie, Gitenstein a remarcat că România are alocate 20 de miliarde de euro fonduri structurale pe care trebuie să le acceseze, prin îmbunătăţirea procesului de absorbţie.


"Pentru un american care nu este membru al UE este un pic ciudat. Aţi împrumutat 20 de miliarde de euro de la UE şi FMI şi aveţi 20 de miliarde de euro fonduri europene care stau în conturi şi pe care trebuie să le accesaţi. Trebuie să rezolvaţi această problemă. Fondurile există, trebuie doar să vă gândiţi cum trebuie să o faceţi", a spus ambasadorul.

În ceea ce priveşte autostrada Bechtel, oficialul american a susţinut că a avut discuţii cu autorităţile române privind problemele pe care le întâmpină această investiţie.

Printre impedimentele enumerate de Gitenstein au fost durata proceselor de expropriere şi fluxul inconstant al finanţării care generează creşterea preţului construcţiei autostrăzii.

Ambasadorul SUA nu a putut preciza o dată de finalizare a autostrăzii Transilvania, însă a subliniat că economia României nu va creşte până nu vor fi rezolvate problemele de infrastructură, mai scrie Agerpres..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar