transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-02-2012

Credit Rapid si FlexiCredit - noile produse de credit auto Porsche Bank

Credit Rapid si FlexiCredit - noile produse de credit auto Porsche Bank Porsche Bank îsi diversifică oferta prin două produse de credit destinate companiilor care doresc să achizitioneze autoturisme: Credit Rapid si FlexiCredit. Principalele avantaje ale acestor produse sunt flexibilitatea lor fată de nevoile clientului si TVA-ul deductibil până la 100%.

Credit Rapid este un produs de finantare care se bazează pe avans de minim 30% din pretul DDP si documentatie financiară simplificată. Astfel, autoturismul intră imediat în patrimoniul companiei si se amortizează, optimizând costurile generate de achizitie. Produsul este disponibil si in RON, la preturi competitive, cu dobândă fixă sau variabilă.

Pentru FlexiCredit clientul are nevoie de documente financiare suplimentare, cum ar fi ultimul bilant anual, însă are avantajul unui avans începând de la doar 15% pentru anumite modele.

„În conditiile schimbărilor recente din Codul Fiscal, Porsche Bank vine în sprijinul clientilor persoane juridice cu două noi produse de credit, pe lângă cel standard, disponibil acum pentru companii atât în EURO, cât si în RON. Aceste produse au fost construite cu scopul de a determina, în cadrul companiilor-clienti o gestionare optimă a cheltuielilor, prin amortizarea lunară a autoturismului si o crestere a indicatorilor financiari, prin cresterea elementelor de activ. Acestea sunt doar câteva avantaje ale acestor produse, create în functie de nevoile identificate în rândul clientilor nostri”, declară Alexander Nekolar, CEO al Porsche Finance Group.


Deductibilitatea TVA în cazul acestor produse înseamnă că firmele îsi deduc imediat după achizitie TVA-ul aferent pretului de achizitie al autoturismului, determinând astfel un efort financiar mai mic pentru lichiditătile companiei. Deductibilitatea TVA este de 100% în cazul autoturismelor achizitionate în scopuri comerciale, ca de exemplu cele pentru transportul de persoane, contra cost, sau angajati proprii, transport de marfă, ori dacă este utilizat de către agenti comerciali sau este oferit spre închiriere. Dacă autoturismul nu este folosit în scopuri comerciale, deducerea TVA este posibilă în proportie de doar 50%.

De pildă, pentru un autoturism la pret CIP 10.000 EUR (pret DDP 12.400 EUR), TVA-ul deductibil va fi de 1.200 EUR, avansul solicitat (30%), de 3.720 EUR, iar efortul financiar real al firmei de aproximativ 20% din pretul autoturismului (3.720 EUR minus TVA deductibil 1.200 EUR = 2.520 EUR).

Porsche Finance Group se ocupă cu finantarea autoturismelor apartinând mărcilor holding-ului: Volkswagen, Seat, Skoda, Audi, Bentley si Porsche. Grupul este prezent pe piata românească din 1999 si include cinci companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare, Porsche Mobility si Porsche Asigurări. Porsche Finance Group oferă clientilor săi solutii eficiente si rapide pentru achizitionarea automobilului dorit, conform conceptului „one stop shop”: achizitionare directă, în showroom, finantare prin leasing sau credit, asigurare pentru masină si o administrare eficientă a flotelor de masini.

Porsche Leasing Romania IFN SA oferă leasing financiar intern pentru persoane fizice si companii.

Porsche Bank Romania este prima bancă auto specializată de pe piata românească – oferă credite pentru autoturisme.

Porsche Broker de Asigurare completează gama de servicii cu intermedierea de asigurări CASCO si RCA.

Porsche Mobility a fost înfiintată cu scopul de a dezvolta serviciul de management de flote, rent-a-car si leasing operational.

Porsche Asigurări închide cercul serviciilor integrate ale Porsche Finance Group. Compania oferă asigurarea CASCO, valabilă în toată Europa, pentru masinile noi achizitionate în leasing, credit sau cash, prin companiile grupului, Porsche Leasing, Porsche Mobility sau Porsche Bank..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Pablo
C'est bien mais pourquoi ne pas avoir tenu comtpe de cette nouvelle configuration pour les totaux des commandes, factures, ?Un peu dommage d'avoir des infos de9taille9es sur le panier et le checkout et se retrouver avec un de9tail de base dans le re9capitulatif des commandes, dans les factures ect .
Brian
Wellness-ul este un mod de a practica, ceea ce noi numim, Fitness si prin care se rmaureste starea de bine, DOAR prin efort fizic si, automat, pe cat posibil fara suplimete nutritive!!! Industria wellness , termen care conform dictionarului inseamna posibilitatea de a asigura o sanatate mai buna, de a te simti si arata mult mai bine . In prezent ramura cea mai rapida de expansiune a acestei industrii este cea a vitaminelor, suplimentilor de nutritie, si produselor de control al greutatii corpului. La ora actuala, aproximativ 50% dintre americani folosesc suplimenti de nutritie. Vanzarile acestor produse depaseste 70 miliarde dolari anual. Si este doar o lansare a dezvoltarii, deoarece abia acum incepem sa intelegem procesele biochimice care explica principiile de actiune a vitaminelor, mineralelor si a altor suplimenti.Fiecare client multumit de acest domeniu va ramane fidel toata viata consumand acest tip de produse si beneficiind de serviciile industriei wellness. (fragment din cartea lui Paul Zane Pilzer Urmatorul trilion )
Mian
@Gabi: cauta pe Google Cross Media Optimization Study si vei gasi o miutlme de studii publice facute inca de prin 2001-2002 de catre IAB impreuna cu unii dintre cei mai mari advertiseri din lume pentru a studia eficienta online-ului.In UK absolut fiecare campanie online se finaliza printr-un studiu de eficienta care compara brand metrics la un grup tinta expus reclamei online cu brand metrics la un grup tinta neexpus la reclama online.In Romania nu exista inca astfel de studii publice. Acest lucru nu inseamna ca Romania nu urmeaza trendul global: consumatorul este online si isi petrece tot mai mult timp aici. Este o chestie la nivelul simtului comun ca brandurile, pentru a avea succes, trebuie sa fie prezente in mediile in care cei mai multi dintre consumatorii isi petrec cel mai mult timp.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar