transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Robadel Servicii SRL

Transport caini si pisici

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-04-2016

Groupama Asigurari a platit in 2015 despagubiri in valoare de aproximativ 100 de milioane de euro

Groupama Asigurari a platit in 2015 despagubiri in valoare de aproximativ 100 de milioane de euro

Groupama Asigurări a plătit în 2015 despăgubiri în valoare de aproximativ 100 de milioane de euro pe segmentul de  de asigurări non-life, 68% din sumă au reprezentat despăgubirile achitate persoanelor juridice. În total, în 2015, Groupama Asigurări a făcut plăti, pe liniile de asigurări non-life, în baza a aproximativ 73.000 de dosare de daună, dintre acestea aproximativ 60% reprezentând dosare deschise de clientii persoane juridice.

”Misiunea noastră este de a asigura continuitatea clientilor nostri, persoane fizice si companii, atunci când apare un eveniment neprevăzut. Ceea ce ne diferentiază, pe lângă atentia pe care o acordăm celui mai important partener al nostru, clientul, este modul în care dezvoltăm relatia noastră în fiecare punct de contact. Colectia de avantaje, pe care am lansat-o acum mai bine de trei ani, este doar unul dintre exemple si oferă predictibilitate si simplitate clientilor Groupama Asigurări - www.groupama.ro/colectia-de-avantaje. Un alt exemplu este modul în care ne adaptăm la contextul clientului, pentru a contribui la continuitatea afacerii sale. Este ceea ce am făcut în cazul fabricii de mezeluri din judetul Arges, Radic Star, când, la două săptămâni de la producerea daunei, am plătit cel mai mare avans din istoria industrie din România, respectiv cinci milioane de lei. Pentru noi a plăti daune nu este în sine un lucru extraordinar, este parte din activitatea noastră de zi cu zi.

Însă mai degrabă modul în care venim în sprijinul clientilor în aceste momente dificile  face diferenta, de aici si rezultatele foarte bune pe care le avem în termeni de satisfactie a clientilor (respectiv 77% foarte multumiti de interactiunea cu noi) sau rata de recomandare”,  a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări.

Din totalul dosarelor non-life despăgubite în 2015, atât pe segmentul persoane juridice, cât si persoane fizice, majoritatea reprezintă daune auto. 65% din suma plătită ca despăgubire a mers către dosare CASCO, iar aproximativ 20% a însemnat plata despăgubirilor RCA.

”Suntem unul din liderii pietei pe linia CASCO, este firesc ca o mare parte din dosarele de daună să provină din acest segment. Un număr mare de dosare continuă să vină însă si din zona RCA”, a completat Călin Matei.

Cu peste 2.500 de clienti fermieri si peste 700.000 de hectare de teren agricol asigurate în anul agricol 2014 – 2015 (ceea ce clasează compania drept lider pe linia asigurărilor agricole) si peste 67.000 de companii asigurate, Groupama Asigurări a plătit în 2015 aproximativ opt milioane de euro despăgubiri pe linia Property.

Cea mai mare daună plătită de Groupama în 2015 a reprezentat despăgubirea pentru o polită RCA, de peste 2,1 milioane de lei. Pe liniile de business Property si Agro, cele mai mari daune despăgubite au fost de peste un milion de lei, neluând în considerare dauna Radic Star.

Atentia acordată de Groupama Asigurări clientilor săi se reflectă în cel mai mic număr de reclamatii justificate înregistrate. Conform datelor raportate la ASF, în perioada ianuarie - decembrie 2015, Groupama Asigurări a înregistrat 39 reclamatii întemeiate, rămânând asigurătorul cu cel mai mic număr de reclamatii întemeiate din top 5 al companiilor de asigurări din România.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar